Prihod Tele2 do kraja rujna 950 milijuna kuna

Prihodi u trećem kvartalu porasli su 12 posto, a EBITDA za 58 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBIDTA marža iznosila je 17 posto dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 12 posto

50
Tele2 rezultati
Predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić

Tele2 Hrvatska u trećem je kvartalu zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme, odnosno uređaja, objavljeno je iz kompanije.

Ukupni kvartalni prihodi porasli su 12 posto, a EBITDA za 58 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBIDTA marža iznosila je 17 posto dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 12 posto.

Dobar odaziv korisnika

Do kraja rujna prihodi su u odnosu na isto lanjsko razdoblje porasli 8 posto na 950 milijuna kuna, a EBITDA je rasla 55 posto.

„Dobri poslovni rezultati u prvih pola godine nastavili su se i u trećem tromjesečju te su rezultat strateški planiranih i predstavljenih ponuda koje su naišle na vrlo dobar odaziv korisnika. Posebno me vesele odlične reakcije na neograničeni internet na mobilnim uređajima.

U razdoblju pred nama fokus će biti na ulaganju i unaprjeđenju korisničkog iskustva”, komentirao je rezultate trećeg kvartala 2017. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

Rast prihoda i na razini Grupe

Tele2 je na razini Grupe ostvario ukupni prihod od 7,5 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 13 posto u odnosu na isto razdoblje 2016. godine, a EBITDA je porasla za 21 posto, također u odnosu na isto razdoblje prošle godine, i u trećem kvartalu ove godine iznosila je 1,8 milijardi švedskih kruna.

„Ovogodišnji treći kvartal bio je test naše sposobnosti funkcioniranja u dinamičnom okruženju, jer smo u njemu vidjeli prve stvarne rezultate novog europskog roaming režima, nove uvjete kreditiranja u Nizozemskoj te naših novih usluga predstavljenih na svim tržištima u prvoj polovici 2017. godine.

Prihodi od krajnjih korisnika mobilnih usluga porasli su za 7 posto, porast je vidljiv i zbog utjecaj RLAH regulacije i, ono što mi je posebno drago, porast koji je posljedica odgovora korisnika na naše ponude. Sve navedeno, u kombinaciji s našim mentalitetom izazivača te fokusom na racionalizaciju troškova, dovelo je do ovog snažnog poslovnog zamaha”, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.