Weekend Media Festival dio legendarnog Monopolyja

U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi, sudjelovali su hrvatski građani dajući svoje prijedloge što bi voljeli vidjeti na igraćoj ploči

31
Monopoly

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji, dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly. U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja svijeta, sudjelovali su hrvatski građani dajući svoje prijedloge što bi voljeli vidjeti na igraćoj ploči.

Tako je među većim hrvatskim gradovima i otocima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim ljepotama svoje mjesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.

„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopolyju. To nam samo potvrđuje ono što oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta”, izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji.

>>12. Weekend Media Festival: Kako odgajati djecu u digitalno doba

Očekuje se rekordan broj posjetitelja na Weekendu

„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetitelja. Broj klinaca koji posjećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da djeca naših prijatelja i suradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopolyja s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobivaju neko sasvim novo značenje“, istaknuo je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

12. Weekend Media Festival održat će se od 19. do 22. rujna u Rovinju. Očekuje se rekordan broj posjetitelja, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tijekom sva tri dana festivala.

Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.