Allianz Hrvatska u 2023. ostvario rekordnu bruto dobit od 24,2 mil. eura

Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto dobit je rasla 9,8 posto, dok je podružnica Allianz Slovenija zabilježila rekordan rast bruto premije od 47,4 posto

49
Marijana Jakovac
Marijana Jakovac [Izvor: allianz.hr]

Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2023. ostvarilo bruto premijski prihod u iznosu od 205 milijuna eura, što je za 4,4 % više u odnosu na prethodnu godinu. Ostvarena je rekordna bruto dobit u iznosu od 24,2 milijuna eura, odnosno 5,6 milijuna eura više nego u 2022. godini.

Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto dobit iznosi 9,8 %, dok je podružnica Allianz Slovenija zabilježila rekordan rast bruto premije od 47,4 %.

Omjer solventnosti Allianza na kraju 2023. iznosio je visokih 202 %, čime uz ostvaren kombinirani omjer od 91,2 %. Allianz Hrvatska svojim investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u bruto premijskom prihodu i bruto dobiti u 2023. godini, Allianz Hrvatska je potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend na svijetu prema Interbrand listi.

Prošlu godinu obilježili su brojni izazovi poput rasta inflacije i kamatnih stopa, te elementarne nepogode u Hrvatskoj i Sloveniji. Allianz je u rekordnom roku od svega nekoliko tjedana od velikih elementarnih nepogoda obradio čak 80 % odštetnih zahtjeva te je zabilježena najbrža isplata štete, i to samo dva sata od prijave štete.

„Naša je uloga kao osiguravatelja u kriznim situacijama ključna jer klijentima pružamo rješenja koja će njihovu budućnost učiniti sigurnijom, a u najtežim životnim situacijama omogućujemo im pravovremenu i brzu uslugu kako bi ih lakše prebrodili. Zbog toga u Allianzu kontinuirano implementiramo tehnološke inovacije u poslovanje i napredne analitike u svim segmentima poslovanja”, izjavila je predsjednica Uprave Allianz Hrvatska Marijana Jakovac.

Također, ostvareni su iznimno pozitivni rezultati u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika pa je tako kvaliteta i usluga Allianza u 2023. ocijenjena ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj.