Globalna potrošnja na digitalno oglašavanje povećat će se sa 407 milijardi dolara u 2022. na 753 milijarde dolara u 2026. godini, pokazalo je novo istraživanje tvrtke Juniper Research. To predstavlja rast od 85 posto. Izvješće predviđa da će prihodi od mobilnih aplikacija činiti 56 posto globalne potrošnje do 2026.
Istraživanje pod nazivom “Digitalno oglašavanje: novi trendovi, ključne prilike i tržišne prognoze 2022. – 2026.” (Digital Advertising: Emerging Trends, Key Opportunities & Market Forecasts 2022-2026) pokazalo je da, iako Apple i Google promjenama politike privatnosti ograničavaju potencijal za učinkovitu atribuciju oglasa, još uvijek postoje velike mogućnosti. Dostupnost SKAdNetwork na iOS-u, na primjer, velika je prilika za oglašivače da pristupe agregiranim podacima. To oglašivačima omogućuje da ciljaju područja u kojima očekuju rast, kao što su aplikacije za djecu.
Kako osigurati točnu atribuciju
Izvješće predviđa da će se ukupna potrošnja na oglašavanje unutar mobilnih aplikacija povećati s 201 milijarde dolara u 2022. na 425 milijardi dolara u 2026., jer brendovi nastoje zadržati povjerenje potrošača. To tjera poduzeća da jasno definiraju svoja pravila o prikupljanju, pohrani i korištenju podataka.
“Zbog nedavnih promjena politike prikupljanja podataka od strane tehnoloških divova koje stvaraju nove izazove za mobilnu atribuciju, poduzeća moraju usvojiti kodeks najbolje prakse kako bi povećala povrat ulaganja u oglašavanje i poboljšala vjerojatnosne atribucijske modele”, rekla je autorica istraživanja Scarlett Woodford.
U mobilnoj eri usporen rast PC oglašavanja
Izvješće predviđa da će se potrošnja na oglašavanje na stolnim računalima povećati s 97 milijardi dolara u 2022. na 142 milijarde dolara u 2026., unatoč preusmjeravanju potrošnje na mobilne uređaje i provedbi propisa o zaštiti podataka koji utječu na pravila o kolačićima.
Istraživanje je identificiralo video kao ključni kanal za oglašivače, a očekuje se da će u sljedeće četiri godine potrošnja na videooglase porasti za 63 posto, budući da su popularni distribucijski kanali, kao što su TikTok i YouTube Shorts, i dalje glavni generatori potražnje za videooglašavanjem i opravdavaju troškove premije. Istraživanje upozorava marketinške stručnjake kako moraju osigurati da video oglasi budu optimizirani za pametne telefone i tablete kako bi se povećao povrat ulaganja.