Prema najnovijem izvješću kompanije IDC, Huawei je globalno trenutno rangiran na trećem mjestu te je najdinamičniji igrač na tržištu u 2020. godini. U proteklih godinu dana Huawei se pokazao kao lider u rastu prodaje u kategoriji nosivih uređaja. Tvrtka je predvodila rast prodaje, s porastom od 50,7 posto, uz prodaju čak 43,5 milijuna nosivih uređaja, navodi se u priopćenju kompanije.
„Najnoviji tržišni podaci u četvrtom tromjesečju 2020. godine potvrđuju da radimo kvalitetno. U perspektivi naše regije, fitnes narukvice i pametni satovi su generirali najveći tržišni udio u segmentu potrošačke elektronike i zauzeli prvo mjesto. U Hrvatskoj smo prema prodajnim podacima postali vodeći brand u ovoj kategoriji, što nam daje optimizam s kojim gledamo na budućnost“, istaknuo je Amir Afgan, direktor prodaje Huaweija za hrvatsko tržište.
Lideri u prodaji nosivih uređaja
Intuitivna rješenja i visokokvalitetni nosivi uređaji za Huawei su rezultirali rastućim interesom potrošača. Iz kompanije ističu da nastavljaju svoju dugoročnu strategiju koja se temelji na kontinuiranom ulaganju u tehnološke inovacije i istraživanje. Samo u 2019. uložili su 15,3 posto prihoda – ili više od 20 milijardi dolara, natrag u istraživanje i razvoj, a tijekom posljednjeg desetljeća preko 92 milijarde dolara.
Kao inovacijski orijentirana tvrtka, Huawei ima više od 96.000 zaposlenika u istraživanju i razvoju, 14 istraživačkih centara i 36 zajedničkih inovacijskih centara širom svijeta.
Pored najvećeg rasta prodaje nosivih uređaja na tržištu, Huawei se posvetio istraživanju i razvoju, otvaranjem Huawei Health Laba.
Laboratorij za zdravstvenu i sportsku znanost
Riječ je o najvećem laboratoriju za zdravstvenu i sportsku znanost kojim upravlja Huawei, kombinirajući dva područja: eksperimentalno ispitivanje pouzdanosti svih pametnih nosivih proizvoda te profesionalna sportska zdravstvena analiza.
Što se tiče područja ispitivanja pouzdanosti hardvera, Huaweijevi pametni nosivi proizvodi prolaze kroz 25 različitih testova izdržljivosti. Samo oni proizvodi koji prežive ovaj rigorozni program testiranja su na kraju lansirani i isporučeni potrošačima.
Huawei pametni satovi, kao i njihova FreeBuds serija slušalica, su kompatibilni sa svim Android i iOS uređajima. Korisnici ih mogu jednostavno upariti sa svojim telefonom preuzimanjem Huawei Health ili AI Life aplikacije iz predinstaliranih trgovina na njihovim uređajima.
Osim nosive opreme visoke klase, tvrtka je svoj fokus preusmjerila na premium segment pametnih telefona, dodatno pojačavši svoje vodstvo u području mobilne fotografije. To potvrđuje i nova DXOMark ljestvica koja vrlo visoko ocjenjuje i tehničke i fotografske mogućnosti najnovijeg flagshipa Mate 40 Pro, uz ukupnu ocjenu od 136 bodova, ocjenjujući ga kao najbolji mobilni uređaj za snimanje fotografija i videa trenutno dostupan na tržištu.
Kako bi potaknuli korisnike da aktivno dočekaju početak proljeća, Huawei je u ožujku predstavio niz aktivnosti namijenjenih poboljšanju zdravlja, uz posebnu ponudu svojih pametnih nosivih uređaja.