Na Dane komunikacija dolaze evanđelist James Whittaker i futurolog Ari Popper

Inovacije dvojice jedinstvenih predavača i vizionara inspirirat će vas i uvjeriti kako se i najluđe ideje mogu pretvoriti u nevjerojatno dobre poslovne poteze

112
James Whittaker
James Whittaker

Predstavljena su nova dva velika imena čija predavanja nećete htjeti propustiti na osmom izdanju Dana komunikacija, koji se održava od od 2. do 5. travnja u Rovinju.

Evanđelist industrije James Whittaker i poznati futurolog Ari Popper novi su ovogodišnji govornici, a njihova će vas predavanja uvjeriti kako se i najluđe ideje mogu pretvoriti u nevjerojatno dobre poslovne poteze te vas inspirirati da iskoristite potencijale budućnosti i promijenite svijet.

James Whittaker evanđelist je komunikacijske industrije kojeg opisuju kao pravo osvježenje u jednoličnom svijetu običnih osobnosti, a njegov genijalni um bio je dijelom najvećih svjetskih tvrtki kao što su Microsoft, Google, pa čak i FBI!

Ovaj brutalno iskren govornik napisao je i knjigu o supermoćima struke, pružajući neprocjenjive uvide o tome kako karijerno putovanje učiniti izvanrednim i iz njega izvući maksimum. Kao pravi Superman, prije nastupa često odradi set sklekova, a na festivalskoj će pozornici sa sudionicima podijeliti svoje supermoći za genijalnu budućnost jer ga, kako kaže, sadašnjost nevjerojatno živcira.

Ako stvari promotrite iz drugog kuta možda otkrijete sjajnu inovaciju

Na Dane komunikacija dolazi i poznati futurolog Ari Popper, čija inovacijska kuća SciFutures surađuje s tvrtkama s glasovitog popisa Fortune 500 te im svojim vizijama budućnosti osigurava eksponencijalan rast – jer tvrdi da živimo u dobu eksponencijalnih mogućnosti.

Sve njegove ideje jasno poručuju: ako stvari promotrite iz drugog kuta, možda otkrijete sjajnu inovaciju. Snagu njihove imaginacije iskoristio je čak i NATO, a šarmantni Popper sada će i nas naučiti oblikovati ideje usmjerene prema naprijed kako bismo kreirali uspjeh – jer budućnost je korak koji tek trebamo izmisliti.

Organizatori Dana komunikacija, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i IAB Hrvatska, i ove godine jamče raznolik sadržaj namijenjen oglašivačima, agencijama, stručnjacima za odnose s javnošću, predstavnicima medija, studentima i ostalim profesionalceima iz komunikacijske industrije.

Svoj su dolazak u Rovinj već su potvrdili: dizajner nagrađivan Emmyjem i Jedi Master ambicioznih dizajnera Chris Do, najutjecajniji svjetski marketingaš Keith Weed te poznati Ogilvyjev strateg i fascinantni TED govornik Rory Sutherland.

Rane prijave za kotizacije otvorene su do 9. veljače 2020., a više informacija o festivalu potražite na službenim stranicama festivala.


Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, provokativne produkcije te visokokvalitetne organizacije.