Adrian Ježina proglašen menadžerom godine u Sloveniji za 2021.

Zahvaljujući njegovom vodstvu Telemach Slovenija je danas tehnološki najnaprednija telekomunikacijska kompanija u Sloveniji, s najboljom mrežom i najboljim korisničkim iskustvom te lider u širokopojasnom internetu

25
Adrian Ježina

Adrian Ježina, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatske i Slovenije, proglašen je menadžerom godine u Sloveniji za 2021. Menadžer godine, jedna od najprestižnijih nagrada u području menadžmenta u Sloveniji, koju dodjeljuje Udruga Manager, Ježini je uručena za izvanredna poslovna postignuća koja je ostvario vodeći Telemach Sloveniju.

Ježina je prvi stranac koji je dobio ovu nagradu u posljednjih deset godina.

Adrian Ježina zaslužan je za uspješnu transformaciju Telemacha na slovenskom tržištu. Zahvaljujući njegovom vodstvu Telemach Slovenija je danas tehnološki najnaprednija telekomunikacijska kompanija u Sloveniji, s najboljom mrežom i najboljim korisničkim iskustvom te lider u širokopojasnom internetu.

Pored predanosti osiguravanju kontinuirane izvrsnosti u Sloveniji, Ježina je snažno posvećen uvođenju novih konkurentnih tehnologija i osiguravanju najboljeg korisničkog iskustva u Hrvatskoj, gdje posljednjih godinu i pol dana Telemach prolazi kroz veliku transformaciju poslovanja. S ciljem osiguravanja najboljeg korisničkog iskustva i dostupnosti gigabitnih brzina u cijeloj Hrvatskoj, provedena je migracija svih tehničkih sustava iz Tele2 Švedska te je pokrenut ulagački ciklus od 1,7 milijardi kuna u modernizaciju mobilne i izgradnju najbrže 10 Giga optičke mreže.

“Znanje i iskustvo koje posjeduje United Grupa te rezultati koji stoje iza mog tima predstavljaju jamstvo da ćemo u Hrvatskoj, po uzoru na Sloveniju, izgraditi novi uspješan konvergentni brend. Kao budući lider na domaćem telekom tržištu osigurat ćemo najvišu razinu kvalitete usluga za naše korisnike i Hrvatsku smjestiti visoko na europskoj digitalnoj karti“, komentirao je predsjednik uprave Telemacha Hrvatske Adrian Ježina.

Motivirani zaposlenici su temelj uspjeha

Ježina vjeruje da su upravo zadovoljni, motivirani i predani zaposlenici temelj uspjeha tvrtke pa je dolaskom u Telemach Slovenije, gdje je bio suočen s lošom klimom u kompaniji, velik fokus stavio na ulaganje u zaposlenike, što se vrlo brzo pokazalo ključnim.

“U Sloveniji je prvo bilo potrebno redefinirati što zapravo želimo. S istim, naslijeđenim timom uspjeli smo ostvariti cilj jer smo svi puhali u isto jedro. Bez dobrog tima nema dobrih rezultata, kao niti zadovoljnog korisnika bez zadovoljnog zaposlenika”, ističe Ježina, bivši vaterpolist kojeg je upravo iskustvo profesionalnog sportaša naučilo važnosti timskog duha, upornosti na duge staze te nošenju sa stresom.

Streloviti uspjeh Telemacha Slovenije koji iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate te je u prošloj godini ostvario veći EBITDA nego što je bio rast kod sva tri glavna konkurenta zajedno, zasluga je upravo iskusnog Ježine koji je 20-godišnju menadžersku karijeru proveo na upravljačkim pozicijama u Siemensu, Telekomu Austria, Mobitelu Bulgaria, Vipnetu, B.netu te je danas u Telemachu.