Ana Burazer nova kreativna direktorica u McCannu Zagreb

Marketinška agencija McCann Zagreb dodatno je osnažila svoj tim, nakon što je u prvom dijelu godine dovela Ivu Bokšić i pojačala segment strateškog planiranja.

238
Ana Burazer
Ana Burazer, nova kreativna direktorice marketinške agencije McCann Zagreb

Marketinška agencija McCann Zagreb osnažila je svoj tim na jednoj od najviših razina unutar kreativnog odjela – na mjesto kreativne direktorice stigla je Ana Burazer. Uz ostale McCann kreativce raditi će na osmišljavanju i razradi kreativnih ideja za neke od domaćih i inozemnih tvrtki i brendova.

Ana se tako vraća u agencijski svijet nakon što je radila kao Global Jr. Brand Manager švedskog branda INTIMINA, a prije toga je pet godina kao copywriter provela u agenciji Imago Ogilvy.

„Lijepo se vratiti u agenciju nakon iskustva ‘s one strane’ pitcha. Biti klijent i raditi na marketinškoj strategiji globalnog branda poput Intimine doista je vrijedno iskustvo koje mi je pomoglo bolje razumjeti poslovni proces kompanija i puno širu sliku s tržišta. Sa spoznajom koliko je oglašavanje ključan segment razvijanja branda, veselim se vratiti inspirativnoj agencijskoj atmosferi i radu na novim i uspješnim projektima“, komentirala je nova kreativna direktorica u McCannu Ana Burazer.

Agencija McCann Zagreb tako je dodatno osnažila svoj tim, nakon što je u prvom dijelu 2019. dovela Ivu Bokšić i pojačala segment strateškog planiranja.

„Ušli smo u tradicionalno najzahtjevnije razdoblje u godini zbog čega nam je posebno drago klijentima, suradnicima i kolegama predstaviti ovako značajno pojačanje naših kreativnih resursa. U proteklih godinu dana pojačali smo odjel strateškog planiranja i kreativu, tim za digitalne projekte, content development te community management, a svi koji su nam se pridružili – u potpunosti su opravdali očekivanja i to je jedan od razloga zbog kojeg vrlo entuzijastično gledamo na razdoblje pred nama“, kazao je Tomislav Presečki, glavni direktor McCanna Zagreb.