Katarina Bule nova je direktorica digitalnog marketinga i medija Molson Coorsa za Europu, čiji je član Zagrebačka pivovara. Katarina je u Zagrebačku pivovaru došla 2014. godine, nakon dugogodišnjeg rada na različitim pozicijama u području digitalnog marketinga u VIPnetu.
Katarina ima više od deset godina iskustva u digitalnom poslovanju, što joj je dalo snažnu pozadinu i razumijevanje integriranih digitalnih marketinških komunikacija, razvoja digitalnih proizvoda, analitike i upravljanja digitalnim projektima.
Digitalne smjernice
Na trenutačnoj poziciji odgovorna je za postavljanje digitalnih strateških smjernica za krajnje potrošače i poslovne korisnike te njihovu implementaciju na europskim tržištima. Krajnji joj je cilj osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca, s fokusom na komunikaciju s krajnjim potrošačima kroz digitalne platforme i razvoj digitalnih usluga.
“Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, te vjerujem da ću svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem na području digitalnog marketinga doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji”, kazala je povodom imenovanja Katarina.