Nina Išek Međugorac od 1. travnja u Media Valu

Nina Išek Međugorac na mjesto izvršne direktorice i članice uprave Media Vala dolazi iz Hrvatskog Telekoma, gdje je obnašala funkciju direktorice ureda za korporativne komunikacije

84
Nina Išek Međugorac
Nina Išek Međugorac, izvršna direktorica i članica uprave Media Vala

Nina Išek Međugorac od 1. travnja pridružila se agenciji Media Val na poziciji izvršne direktorice i članice uprave. U jednu od vodećih agencija za komunikacijski menadžment dolazi iz Hrvatskog Telekoma, gdje je obnašala funkciju direktorice ureda za korporativne komunikacije te upravljala timovima za internu i eksternu komunikaciju kompanije s gotovo 6000 zaposlenika.

Ima preko preko 17 godina agencijskog i korporativnog iskustva u komunikacijama i upravljanju koje je stjecala na pozicijama savjetnice te izvršne i korporativne direktorice.

– U vremenu koje je pred nama, upravljanje komunikacijom jedna je od najvažnijih ekspertiza za razvoj kompanija, društva i njezinih građana. To od nas komunikatora zahtjeva kontinuirano usvajanje novih tehnologija, vještina poslovnog upravljanja, načina upravljanja bazama podataka, razumijevanja promjena u okruženju, jačanje empatije te razvoj novih storytelling tehnika, komunikacijskih platformi i alata. S obzirom na ulogu i složenost zadataka koji su pred javnim i privatnim sektorom, pravovremenu ponudu svih važnih kompetencija u području komunikacija bit će moguće dobiti jedino kroz suradnju s agencijama. U tome vidim svoj daljnji izazov u karijeri – zajedno s partnerima Media Vala i svim zaposlenicima ponuditi regiji kvalitetnu i cjelovitu podršku u stvaranju održivih i autentičnih kompanija i boljeg društva – rekla je Nina Išek Međugorac.

Upravljanje komunikacijom u vrijeme krize

Nina je u HT-u razvijala i implementirala komunikacijske strategije u visoko reguliranom okruženju industrije, upravljala komunikacijom tijekom akvizicija, upravljala komunikacijskim kampanjama i budžetima, postavljala i upravljala korporativnim narativom kroz sva područja kompanije u jednom od najizazovnijih transformacijskih razdoblja industrije. Svoj najveći doprinos kompaniji u posljednje četiri godine vidi u vraćanju povjerenja brendu od strane javnosti i jačanju uloge kompanije u razvoju društva, gradova i poslovne zajednice.

Upravljanje komunikacijom u vrijeme krize ključna je vještina jer se od cjelokupne javnosti očekuje brzo usvajanje novih obrazaca ponašanja.

– Upravo smo suočeni s najtežom krizom čovječanstva nakon drugog svjetskog rata, krizom neznanja i neodgovornosti, u kojoj je znanje najvažniji resurs za pobjedu nad virusom. Svjesni naše uloge i odgovornosti, nastojimo okupiti jedinstvena znanja i širiti paletu kompetencija kako bismo bili siguran partner vladi, korporacijama i brendovima, nevladinim organizacijama u borbi za opstanak i sigurnost cijelog društva – kazao je Mario Aunedi Medek, jedan od suvlasnika Media Vala.