Romina Ivančić na čelu Odjela prodaje Heinekena Hrvatska

Dosadašnji direktor prodaje Petar Bermanec, nakon četiri godine na ovoj poziciji, preuzima istovjetnu funkciju u Al Ahram Beveragesu, Heinekenovoj kompaniji u Egiptu.

560
Romina Ivančić
Romina Ivančić, Heineken Hrvatska; 23.09.2019. Heineken, foto: sasa cetkovic

Romina Ivančić, dosadašnja direktorica Sektora za ljudske resurse kompanije Heineken Hrvatska, u studenom dolazi na čelo Odjela prodaje. Ivančić se Heinekenu pridružila 2017. godine.

Kao direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima izgradila je motiviran i snažan HR tim koji je kroz relevantnu podršku poslovanju i niz programa razvoja organizacije i zaposlenika značajno pridonio uspješnosti poslovanja te pomogao u pozicioniranju kompanije kao odličnog poslodavca. Postigla je i uspješnu integraciju HR strategije u strategiju kompanije, podigla razinu ključnih kompetencija u organizaciji te je imala ključnu ulogu u pokretanju prelaska na agilni način poslovanja.

Kao HR liderica orijentirana na razvoj poslovanja, Romina je bila snažno uključena u različite strateške projekte, posebice one komercijalne prirode, čime je doprinijela uspjehu poslovanja i razvoju organizacije.

Romina Ivančić  u Heineken je stigla iz Lidla, a bogato iskustvo na području ljudskih resursa stekla je u različitim industrijama poput telekomunikacija, bankarstva i maloprodaje. Za svoj rad odgovarat će Odinu Goedhartu, predsjedniku Uprave Heinekena Hrvatska.

Uspješno spajanje kompanija Laško i Union Hrvatska s Heinekenom

Prijašnji direktor prodaje Petar Bermanec, nakon četiri godine na ovoj poziciji, preuzima istovjetnu funkciju u Al Ahram Beveragesu, Heinekenovoj kompaniji u Egiptu.

Petar Bermanec je, od preuzimanja pozicije direktora prodaje 2015., uspješno transformirao odjel od kojeg su najbolje prakse preuzimale i druge operativne kompanije unutar Heinekena. Tijekom 2016. vodio je uspješno spajanje kompanija Laško i Union Hrvatska s Heinekenom Hrvatska, a pod njegovim vodstvom pivovara iz Karlovca ostvarila je značajna povećanja volumena i volumnog tržišnog udjela.

>>Valentina Belavić preuzima mjesto menadžerice za proizvodnju piva i cidera Heineken

Tijekom njegovog mandata, zahvaljujući snažnoj usredotočenosti na izvrsnost u prodaji, Heinekenova hrvatska operativna kompanija je u više navrata prepoznata kao jedna od vodećih u Europi.

Prije nego što je postao direktor prodaje, Petar je od 2013. do 2015. uspješno obnašao funkciju rukovoditelja Odjela ključnih kupaca, a prije nego se 2011. pridružio Heinekenu, radio je u Atlantic Tradeu te deset godina u Coca-Coli u Hrvatskoj na različitim pozicijama u marketingu, trade marketingu i prodaji.