Tomislav Rosandić novi član uprave i financijski direktor Rijeka Gatewaya

Rosandić će zamijeniti Tomislava Žunića koji iz tvrtke Rijeka Gateway odlazi iz osobnih razloga. U Upravi će se pridružiti Peteru Corfitsenu, koji je preuzeo poziciju predsjednika Uprave nakon što je 1. travnja odstupio Koen Bendres

26
Tomislav Rosandić
Izvor: Press

Tomislav Rosandić novi je član uprave i financijski direktor Rijeka Gatewaya (RGW). To je tvrtka koja upravlja kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali koja se nalazi na zapadnom dijelu luke Rijeka.

Rosandić će zamijeniti Tomislava Žunića koji iz RGW-a odlazi iz osobnih razloga, objavila je tvrtka Rijeka Gateway.

Rosandić će se tako pridružiti Peteru Corfitsenu iz Danske, koji je preuzeo poziciju predsjednika Uprave nakon što je 1. travnja odstupio Nizozemac Koen Bendres.

Bogato iskustvo i priznanja

Rosandić je domaći menadžer s više od 20 godina iskustva na upravljačkim pozicijama. Posljednjih pet godina bio je predsjednik Uprave Dalekovoda. Domaćoj javnosti vjerojatno je najpoznatiji kao član uprave HEP-a. Tamo je također bio zadužen za financije, u razdoblju od 2014. do 2018. godine.

Kao stručnjak za korporativne financije nositelj je priznanja financijski direktor godine konzultantske kuće Deloitte.

“Rosandić je iskusni profesionalac koji će svojim bogatim iskustvom i znanjem doprinijeti da se naš projekt nastavi razvijati prema ambicioznim planovima. To znači da će odmah preuzeti punu odgovornost. On dolazi u uigrani tim koji smo izgradili i koji je najveći jamac realizacije projekta i početku rada terminala”, izjavio je predsjednik Uprave Corfitsen.

Rijeka Gateway – ključni projekt za Hrvatsku

Rijeka Gateway najveći je projekt u prometnom sektoru u Hrvatskoj koji u riječkoj luci ulaže 380 milijuna eura u najmoderniji, daljinski upravljan kontejnerski terminal u ovom dijelu Europe. Izravno će otvoriti 300 radnih mjesta za stručnjake različitih profila.

Rijeka Gateway posluje u sastavu s tvrtkama APM Terminals i ENNA Logic, a zajedničkim djelovanjem planiraju vratiti Rijeku na poziciju regionalnog lidera u području pomorstva, logistike i špedicije i važne ulazne luke za tržišta srednje Europe.