Peter Corfitsen novi je generalni direktor tvrtke Rijeka Gateway

Peter Corfitsen dolazi iz tvrtke A.P. Moller – Maersk, kojoj se pridružio 1990. kao brodski pripravnik i od tada je radio u raznim vodećim i strateškim ulogama u Europi, Latinskoj Americi i Aziji

48
[Izvor: APM Terminals]

Peter Corfitsen od 1. travnja 2024. preuzima poziciju generalnog direktora tvrtke Rijeka Gateway, objavila je kompanija. Rijeka Gateway je tvrtka koja upravlja novim kontejnerskim terminalom (u izgradnji) u Rijeci, u zajedničkom vlasništvu kompanija Maersk Grupe kroz APM Terminals (51 %) i ENNA Naturalis Grupe kroz ENNA Logic (49 %).

Corfitsen će toj poziciji će naslijediti Nizozemca Koena Bendersa koji vodi projekt izgradnje odnosno opremanja terminala od trenutka kada je Rijeka Gateway preuzeo koncesiju. Koen Benders ostaje u tvrtki kao projektni direktor, navodi se u priopćenju.

Peter Corfitsen dolazi iz tvrtke A.P. Moller – Maersk, kojoj se pridružio 1990. kao brodski pripravnik i od tada je radio u raznim vodećim i strateškim ulogama u Europi, Latinskoj Americi i Aziji. Tijekom protekle tri godine bio je izvršni direktor Maersk Air Cargoa, gdje je vodio i upravljao transformacijom iz Star Aira u Maersk Air Cargo, poslovnu jedinicu koja služi Maersku kao njegov interni operator zrakoplova, zadovoljavajući potrebe raznolikog portfelja kupaca.

“Vrlo sam sretan što se Peter pridružio našoj zajednici na terminalima i radujem se bliskoj suradnji s njim dok se Rijeka Gateway priprema postati potpuno operativan terminal u bliskoj budućnosti”, istaknuo je Igor van den Essen, regionalni generalni direktor, Europa i Afrika za APM terminale.

Dobrodošlicu Corfitsenu zaželio je i predsjednik uprave ENNA grup Boštjan Napast: “Želimo dobrodošlicu gospodinu Corfitsenu i veselimo se zajedničkom radu. Uvjereni smo da imamo pravu ekipu koja će Rijeku pozicionirati kao ključni morski uzlaz koji povezuje globalno tržište sa zemljama središnje i jugoistočne Europe. Vjerujemo da ćemo zajedno na najbolji mogući način iskoristiti prednosti ovog terminala, lokacije, znanja i iskustva koje imamo na raspolaganju”.

Budući terminal bit će dio globalne mreže APM Terminala istodobno koristeći ENNA-ino izvrsno poznavanje lokalnog hrvatskog tržišta. Riječ je o najvećoj investicije u povijesti riječke luke koja će omogućiti otvaranje više od 300 novih radnih mjesta.

Kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali s radom bi trebao započeti 2025. godine. Ulaganje je vrijedno 380 milijuna eura od čega će više od 200 milijuna eura biti uloženo u prvoj fazi u naredne dvije godine, a dodatnih 180 milijuna eura namijenjeni su za drugu fazu u sljedećih 10 godina. Novi kontejnerski terminal u prvoj bi fazi, prema planovima, trebao ostvarivati godišnji promet od 650 tisuća kontejnerskih jedinica (TEU) a je riječ o najmodernijem, daljinski upravljanom kontejnerskom terminalu u ovom dijelu Europe.

Kako projekt napreduje s izgradnjom infrastrukture i opreme, poslovna strana organizacije također se sve više oblikuje, a sada je pravi trenutak za stvaranje potpuno poslovno usmjerene uloge generalnog direktora sa snažnim profilom komercijalnog, operativnog i poslovnog vodstva, jer Rijeka Gateway ubrzava izgradnju unutarnje organizacije i ubrzava suradnju s vanjskim tržištima, navodi se u priopćenju.