Na portal e-Građani uvedena i stota usluga

Na portalu e-Građani omogućeno je predavanje geodetskog elaborata infrastrukture u nadležni katastarski ured i potvrđivanje elektroničkim putem, te pretraživanje, zaprimanje i distribucija obavijesti o tekućim ili planiranim građevinskim radovima

180
e-Građani

Na portalu e-Građani omogućeno je predavanje geodetskog elaborata infrastrukture u nadležni katastarski ured na pregled i potvrđivanje elektroničkim putem te pretraživanje, zaprimanje i distribucija obavijesti o tekućim ili planiranim građevinskim radovima i eksport obavijesti vlasnicima/upraviteljima infrastrukture za objavu na njihovim web stranicama.

Sustav katastra infrastrukture uključuje prikaz podataka jedinstvene baze o infrastrukturi i obavijestima o tekućim ili planiranim građevinskim radovima na infrastrukturi. Ovo je stota usluga dostupna putem portala e-Građani, a pružatelj usluge je Državna geodetska uprava, objavio je Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva

Portal e-Građani na jednom mjestu pruža informacije i elektroničke usluge građanima i poduzetnicima te omogućuje brzu i jednostavnu komunikaciju s javnom upravom. Građani i poduzetnici putem portala mogu u svoje ime, u ime svoje djece ili osoba za koje su skrbnici kao i u ime svog poslovnog subjekta pristupati javnim elektroničkim uslugama koje pružaju tijela javnog sektora.

Od ukupno 100 usluga koliko ih je dostupno na portalu najčešće korištene su usluge EU digitalna COVID potvrda, e-Matične knjige, e-Usluge MUP-a, e-Porezna, e-Dnevnik za roditelje i Portal zdravlja. Usluge su korištene gotovo 81 milijun puta, a samo u 2021. godini više od 33.5 milijuna puta.

Portal e-Građani koristi više od 1,57 mil. građana

Usluge na portalu e-Građani danas koristi više od 1,57 milijuna građana čiji se broj u protekloj godini povećao za gotovo 25 posto.

Osnovni cilj javnih elektroničkih usluga je građanima i poduzetnicima uštedjeti vrijeme, pružiti komunikaciju s bilo kojeg mjesta te brzo i efikasno rješavanje zahtjeva upućenih prema tijelima javnog sektora, bez odlaska u neku od institucija koristeći digitalne tehnologije.
“Portal je prošle godine redizajniran tako da su u fokus stavljene potrebe i način kako građani koriste svoj digitalni identitet. Uveden je novi element – navigacijska traka, koja omogućava funkcionalnosti jedinstvene prijave i odjave, prilagodbe pristupačnosti (kontrast, disleksija), te dohvaćanje podataka o korisniku putem OIB-a bez obzira je li riječ o fizičkoj osobi ili poslovnom korisniku. Redizajnirani sustav e-Građani omogućio je da roditelj može pristupati usluzi za svoje dijete, a ovlaštena osoba za tvrtku”, navodi se u priopćenju Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva.