U Kupljenovu otvorena tvornica tjestenine vrijedna više od 38 mil. kn

u 23:58 Zadnja izmjena: 14.10.2019 u 0:01
222
pogon Naše klasje

Tvrtka Naše klasje, koja proizvodi svježu tjesteninu i sirovine za pekarsku industriju, otvorila je u subotu u Kupljenovu blizu Zaprešiča proizvodni pogon u koji je uložila više od 38 milijuna kuna. Projekt je s oko 15 milijuna kuna sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

U Kupljenovu je objedinjena proizvodnja iz dva dosadašnja pogona. Novi pogon prostire se na 3000 četvornih metara, a moguće ga je i proširiti u budućnosti.

Poduzeće zapošljava 40 radnika, a u planu je zapošljavanje dodatnih 12 radnika.
Osnovano je 2001. godine, a u proizvodnom portfelju tjestenina, koje plasira na tržište pod brendom Aurelia, ima torteline s raznim punjenjima, raviole, rezanu tjesteninu, listove za lazanje… U portfelju sirovina za pekarstvo glavni proizvodi su kukuruzni koncentrat te Fagovita, inovativni koncept za proizvodnju hrane od heljde.

Naše klasje izvozi svoje proizvode u deset zemalja, a prošlog tjedna ugovoren je izvoz na švedsko tržište. Prilikom otvaranja pogona vlasnik i direktor Našeg klasja Zoran Šimunić istaknuo je da ovom investicijom, između ostaloga, žele povećati udio izvoza sa sadašnjih 35 na 50 posto.

Pet ključeva uspjeha

Šimunić je dodao da se razvojna strategija tvrtke Naše klasje temelji na pet važnih smjernica: suradnji znanstvenika i poduzetnika, suradnji malih poduzetnika i tržišnih lidera, izvozu, informatizaciji te poštovanju prema zaposlenicima.

U informatizaciju poslovnih procesa samo ove godine investirali su 1,2 milijuna kuna kako bi kvalitetno upravljali novim pogonom.

Podsjetio je Šimunić na suradnju s Prehrambeno-biotehnološkim fakultetom, zahvaljujući kojoj su ostvarili “značajan komercijalni i tehnološko-inovativni iskorak”.

“Posebno bih istaknuo važnost suradnje malih poduzetnika i velikih kompanija. U mnogim usporedbama sa zapadnom Europom ističe se značaj i snaga malih i srednjih poduzetnika, ali rijetko se kaže da je veliki broj malih i srednjih poduzetnika snažno oslonjen na velike sustave, odnosno na tržišne lidere. Takvi ekonomski odnosi su obostrano korisni jer malima rješavaju najkritičnije pitanje, a to je prodaja, a velikima smanjuju njihovu slabost, a to je tromost. Mali dolaze do tržišta, a veliki dobivaju na fleksibilnosti”, rekao je Šimunić.

“U prvih šest godina proizvodnje svježe tjestenine uspješno smo surađivali s Dukatom koji se bavio prodajom, logistikom i promocijom, tako da se Naše klasje  moglo fokusirati na razvoj i proizvodnju inovativnih proizvoda. Početna suradnja s Dukatom uvelike nam je olakšala samostalni izlazak na tržište pod brendom Aurelia 2010. godine.”

Na kraju je Šimunić istaknuo da “uspjeh ne stvaraju poduzeća, njega stvaraju ljudi”. Zahvalio je svim bivšim i sadašnjim zaposlenicima koji su svojim trudom, radom, vještinama i znanjima pridonijeli uspjehu tvrtke.

Ulaganje bi također trebalo doprinijeti dobrobiti lokalne zajednice kroz zapošljavanje i poticanje pozitivne klime za povećanje izvoza i poboljšanja životnog standarda.