S ovogodišnjim festivalom Dani komunikacija ponovno se otvara prilika za prijavu kreativnih projekata i digitalnih kampanja kojima se agencije i tvrtke posebno ponose.
Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane, dok se s druge strane u sklopu natjecanja MIXX dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima u području tržišnih komunikacija.
Pobjednici oba natjecanja bit će proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na Danima komunikacija u Rovinju od 12. do 15. travnja 2018. godine.
Natjecanje IdejaX – prijave do 20. ožujka
IdejaX je najveće domaće natjecanje na kojem se godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane IdejeX.
S ciljem unapređenja ovog natjecanja, ove godine će uz IdejuX biti stavljen poseban naglasak na neutralnost prilikom ocjenjivanja te praksu žiriranja koja prati velike svjetske festivale poput Cannes Lionsa ili Eurobesta. Žiri se sastoji od visoko kvalificiranih kreativaca koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine.
Organizator natjecanja je HURA, a prijave su otvorene do 20. ožujka 2018. godine. Pravilnik natjecanja IdejaX pogledajte na poveznici.
MIXX natjecanje – prijave do 8. ožujka
MIXX natjecanje rađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima i/ili platformama na području tržišnih komunikacija.
Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika. Žiri se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija.
Organizator natjecanja je IAB Hrvatska, udruga za interaktivni marketing, a prijave su otvorene do 8.3.2018. godine.
Pravilnik Mixxa nalazi se na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/mixx/
Šesti Dani komunikacija
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori su najavili dva ovogodišnja predavača: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera te Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa.
>> Direktori Twittera i Trumpove kampanje dolaze u Rovinj
Uz navedene organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju stručnjake iz područja komunikacijske industrije da se prijave.
Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 13. veljače 2018. godine. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com