Pekarne Mlinar u novom, Brigadinom ruhu

Prodavaonice su podijeljene na dva dijela: „ON THE GO“ dio kojeg čine proizvodi namijenjeni konzumaciji odmah te „TAKE HOME“ dio, kojeg upotpunjuju tradicionalni proizvodi koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije

131
Mlinar

Lanac pekarni Mlinar razvio je novi koncept prodajnih mjesta te je tijekom proteklog razdoblja otvorio čak šesnaest novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu, Varaždinu i Kutini.

Novi koncept razvijen je u suradnji s agencijom za arhitekturu i dizajn Brigada, sestrinskom tvrtkom dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Prostor novih Mlinar prodavaonica još je ugodniji i funkcionalniji, a kupcima je osigurana veća protočnost i praktičnost. Prodavaonice su podijeljene na dva dijela: „ON THE GO“ dio kojeg čine proizvodi namijenjeni konzumaciji odmah te „TAKE HOME“ dio, kojeg upotpunjuju tradicionalni proizvodi koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije.

Uz inovacije u prostoru, koje su se postigle korištenjem moderne opreme i materijala, tehnoloških rješenja za komunikaciju s kupcima, uz moderan i atraktivan dizajn interijera, posebnost novog koncepta je iznad svega novi asortiman kojim se nadograđuje postojeća ponuda i kupcima donosi izbor funkcionalnih proizvoda, navodi se u priopćenju.

Inovativni koncept i proširenu ponudu Mlinar je zaokružio i novim pojedinačnim pakiranjima, koja u vrijeme pandemije u prvi plan stavljaju higijenu, ali i načela održivosti i zaštite okoliša.

Novina u prodavaonicama Mlinara je i self-service zona koja osigurava dodatnu praktičnost i brzinu, bez nepotrebnog zadržavanja u zatvorenom prostoru, uz istovremenu povećanu funkcionalnost.

“Novim konceptom željeli smo nadopuniti jedno od poglavlja najljepše pekarske priče koju zajedno s našim kupcima gradimo i živimo već 118 godina te im kroz novo opremljene prodavaonice zahvaliti na povjerenju koje nam dosljedno potvrđuju kao i pružiti potrebna rješenja u ova izazovna vremena. Upravo zato vodili smo brigu o svim zahtjevima naših potrošača u današnjem trenutku, želeći tako dati naš doprinos razvoju pekarske industrije u kojoj hrvatski potrošači imaju pravo izbora načina kupnje i samih proizvoda, bez obzira radi li se o tradicionalnim pekarskim proizvodima ili proizvodima orijentiranim na kupce koji u pekarskoj industriji traže dodatne izbore”, kazao je predsjednik Uprave tvrtke Mlinar, Mladen Veber.

“Snage, inovativnosti i novosti neće nedostajati ni u budućnosti jer imamo potrebna znanja i jasnu viziju koju ćemo dosljedno slijediti, dok ćemo praćenjem zahtjeva naših kupaca i njihovih kupovnih navika i nadalje nastojati otvarati nova poglavlja, kontinuirano prilagođavajući naše proizvode”, dodao je predsjednik Uprave Mlinara.

“Suvremen, ubrzan način života već duže vrijeme utječe i na naše prehrambene navike. Sve češće smo u potrazi za brzim i kvalitetnim obrokom kod kojeg je brzina sinonim za proces kupovine proizvoda, a ne pripremu ili uživanje u obroku. Novim prodajnim konceptom fokus smo stavili upravo na jednostavnost kupovine vrhunskih Mlinar proizvoda u „ON THE GO“ zoni, uz zadržavanje pekarske tradicije „TAKE HOME“ zone gdje je tempo kupovine sporiji, a prodajno osoblje će sa zadovoljstvom popričati s kupcima o svakom pojedinom proizvodu. Možemo reći da smo novim konceptom u Mlinar trgovinama stvorili destinaciju za svakog tko traži ‘fast & good’ obrok, bez kompromisa u kvaliteti”, rekao je Damjan Geber, osnivač i kreativni direktor agencija Brigada.