Pet ponuda za gradnju čvora Trinajstići na riječkoj zaobilaznici

Financijski najpovoljnija je ponuda tvrtke GP Krk, u iznosu od 41,7 milijuna kuna s uključenim PDV-om. Slijedi ponuda slovenske tvrtke Kolektor CPG u iznosu od 43,5 milijuna kuna

60
čvor Trinajstići
[Image by Thanks for your Like • donations welcome from Pixabay]

Nakon dvotjedne odgode zbog dodatnih zahtjeva zainteresiranih strana za objašnjenja dijelova natječajne dokumentacije U Hrvatskim autocestama su u ponedjeljak otvorene ponude za izvođenje radova na čvoru Trinajstići na riječkoj zaobilaznici (autocesta A7). Zaprimljeno je pet ponuda, a financijski najpovoljnija je ponuda tvrtke GP Krk, u iznosu od 41,7 milijuna kuna s uključenim PDV-om. Slijedi ponuda slovenske tvrtke Kolektor CPG u iznosu od 43,5 milijuna kuna.

Ove dvije ponude jedine su unutar procijenjene vrijednosti ugovora od 37,56 milijuna kuna bez PDV-a, odnosno nešto manje od 47 milijuna kuna s uključenim PDV-om. Preostale tri ponude predali su slovenski konzorcij koji čine Gorenjska gradbena družba i CPK iz Slovenije s iznosom od 49,3 milijuna kuna, Strabag s 51,3 milijuna kuna i još jedna slovenska tvrtka – Godina gradbeništvo, s iznosom od 53 milijuna kuna.

Rok za završetak radova 18 mjeseci

U HAC-u će razmotriti sve pristigle ponude, a nakon objave odluke o odabiru izvođača i isteka roka za žalbe bit će potpisan ugovor s odabranim ponuđačem. Rok za završetak radova je godinu i pol dana od uvođenja izvođača na gradilište.

Čvor Trinajstići na riječkoj zaobilaznici, projektiran kao ulaz i izlaz sa zaobilaznice u oba smjera, omogućit će lakši i brži pristup zaobilaznici iz brojnih naselja na području Matulja i Kastva, čime bi se trebale rasteretiti prometnice iz smjera Kastva prema Rijeci, preko Martinkovca i Zameta, čvor Diračje i prometnica koja prolazi središtem Matulja koju veliki broj vozača iz okolnih naselja koristi za pristup zaobilaznici na postojećem čvoru Matulji. Budući čvor Trinajstići služit će i kao poveznica radnih zona R-1 i R-2 sa zaobilaznicom, čime bi se u budućnosti dodatno trebale rasteretiti lokalne prometnice.

Izradu projektne dokumentacije su sufinancirale Primorsko-goranska županija, Grad Kastav i Općina Matulji. Zajedno s tadašnjom Autocestom Rijeka – Zagreb (ARZ), Županija, Općina Matulji i Grad Kastav financirali su i imovinsko-pravnu pripremu, odnosno otkup zemljišta i druge pripremne radnje, ishođena je i građevinska dozvola, a koncem prošle godine raspisan je i natječaj za izvođenje radova.