Sardina Postira nakon ukrajinskog širi se i na kazahstansko tržište

Sardinini proizvodi u Ukrajini prodaju se od 2017. u trgovinama drugog po veličini lokalnog maloprodajnog lanca Fozzy. Lani je plasirana roba u vrijednosti oko 250.000 eura, a ove godine očekuje se plasman oko 600 tisuća konzervi u vrijednosti većoj od 400.000 eura

u 21:31 Zadnja izmjena: 05.08.2019 u 21:33
121
Sardina postira
Foto: sardina.hr

Tvornica Sardina Postira nakon uspješnog širenja na ukrajinsko tržište uskoro će svoje proizvode prodavati i u najvećem kazahstanskom maloprodajnom lancu Magnum. “Pred potpisivanjem smo ugovora za plasman 160 tisuća ribljih konzervi u vrijednosti 100 tisuća eura na kazahstansko tržište”, rekao je za Jutarni list Davor Gabela, direktor prodaje i marketinga bračke tvornice.

Posrednik u ovom poslu, kao i u Ukrajini, bio je Ivica Pirić, počasni konzul i predsjednik Ukrajinske gospodarske komore za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.

Sardinini proizvodi u Ukrajini prodaju se od 2017. kroz maloprodajnu mrežu drugog po veličini lokalnog trgovačkog lanca Fozzy. U premium trgovinama ove trgovačke grupacije koje posluju pod brendom Slipo Foods prodaje se 13 od ukupno 14 Sardininih proizvoda dok se u trgovinama pod brendovima Fora i Fozzy prodaje po šest proizvoda. Potvrda da obje strane žele dugoročnu suradnju je i posjet izaslanstva ukrajinske tvrtke proizvodnom pogonu Sardine.

Lani je bračka tvornica na ukrajinsko tržište plasirala oko 400 tisuća konzervi u vrijednosti oko 250 tisuća eura, a ove godine očekuje se plasman oko 600 tisuća konzervi u vrijednosti većoj od 400 tisuća eura.

Ukrajinci prepoznali kvalitetu

Gabela očekuje da će u 2020. kroz prodajnu mrežu Fozzy grupe na ukrajinsko tržište plasirati više od milijun ribljih konzervi, Dodaje da ciljaju na premium segment kupaca te da su se, usprkos konkurenciji, odlično pozicionirali zahvaljujući kvaliteti svojih proizvoda.

To potvrđuje i Svitlana Shchegrykovych, voditeljica odjela izvoza Fozzy grupe koja je rekla kako je i njih ugodno iznenadilo da su ukrajinski potrošači tako dobro prihvatili Sardinine proizvode, “pogotovo zato što su nešto skuplji od konkurentskih”.

“Najvažnije je da kupci prihvate proizvode, a kod Sardininih proizvoda su očito prepoznali kvalitetu. To je važno i zbog toga što hrvatski proizvodi baš nisu bili prepoznati na ukrajinskom tržištu”, dodala je Shchegrykovych. Najpopularniji proizvod su sardine u biljnom ulju, ali ratse popularnost i najskupljeg Sardinina proizvoda – fileta tune.

Fozzy grupa osnovana je 1998. godine i njena prodajna mreža obuhvaća više od 600 trgovina. Imaju više od 650 izravnih ugovora s proizvođačima, a jedan od njih je Sardina Postira.

“Osim Sardininih proizvoda, kroz našu prodajnu mrežu plasiramo Podravkine proizvode, Agrolagunino maslinovo ulje, Badelove proizvode te vina Matuško i Zlatan otok koja idu preko Badelove distribucijske mreže. Radimo na tome da potrošačima približimo hrvatske proizvode i da ih populariziramo”, rekao je komercijalni direktor Fozzy hrupe Semen Komusko.