Partnerstvo za promjene Tele2 i Zaklade Reach for Change

Tijekom 2017. u Hrvatskoj kroz suradnju Tele2 i Reach for Change podržano je 819 djece, kao i 431 odrasla osoba koja radi s djecom. Svoj tržišni udio kroz inkubator proširio je 71 posto društvenih poduzetnika, a jednako ih je toliko ostvarilo pozitivne financijske rezultate

159
Reach for Change
Sofia Breitholtz, Lars Schmidt, Viktor Pavlinić, Robert Zuber

Jedan od najznačajnijih programa u Hrvatskoj čiji je cilj pomagati startup projekte iz domene razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece, na skupu održanom u utorak u Tehnološkom parku u Zagrebu predstavio je Social Impact Report – izvješće o globalnim postignućima Zaklade Reach for Change tijekom protekle godine.

Reach for Change je neprofitna organizacija koju su osnovale Kinnevik Grupa i Sara Damber kako bi unaprijedili živote djece. Organizacija nalazi i razvija Lidere promjenelokalne socijalne poduzetnike s inovacijama koje rješavaju probleme s kojima se suočavaju djeca. Socijalnim poduzetnicima se pomaže da unaprijede svoje inovacije kroz početno financiranje, pristup poslovnoj ekspertizi i mogućnosti umrežavanja.

Organizacija je pokrenuta u Švedskoj 2010., a sad je prisutna u 17 zemalja na tri kontinenta te u svijetu podržava više od 100 Lidera promjene. Stabilno se širi na nova tržišta i jača svoj globalni društveni utjecaj.

Tijekom 2017. u Hrvatskoj kroz suradnju Tele2 i Reach for Change podržano je 819 djece, kao i 431 odrasla osoba koja radi s djecom. Svoj tržišni udio kroz inkubator proširio je 71 posto društvenih poduzetnika , a jednako ih je toliko ostvarilo pozitivne financijske rezultate. Broj volontera u podržanim projektima se udvostručio.

“Postaje sve očiglednije da zaposlenici i korisnici postavljaju sve veće zahtjeve prema tvrtkama da preuzmu aktivnu ulogu u rješavanju društvenih izazova i adresiraju pitanje održivosti u svim segmentima svog djelovanja. Kako bismo mogli ovo postići, i time izvršiti stvarni društveni utjecaj, moramo iskoristiti moć koju pruža partnerstvo između različitih sektora. U Zakladi Reach for Change već niz godina radimo u okviru takvih partnerstava i radujemo se dijeljenju svojih iskustava“, rekla je izvršna direktorica Zaklade Sofia Breitholtz.

Osim predstavljenih rezultata imali smo priliku čuti i o platformi Špagica koja, kao i druge ideje društvenih poduzetnika, treba početni poticaj i vjeru nekoga da ju podigne na novi nivo.

Društveno odgovorno poslovanje

Sofia Breitholtz se na okruglom stolu o važnosti podržavanja društvenih poduzetnika koji poboljšavaju živote djece pridružila predsjedniku Uprave Tele2 Hrvatska Viktoru Pavliniću i Veleposlaniku Kraljevine Švedske Larsu Schmidtu koji je ovom prilikom izjavio: “Socijalni poduzetnici iznimno su važni jer imaju ideje za suočavanje s problemima koje tržište i država nisu uspjeli riješiti. Oni svojim proizvodima i uslugama postižu rezultate za opće dobro. Švedska vlada očekuje da kompanije doprinesu društvenom razvoju i jako me veseli kad vidim da švedske kompanije u Hrvatskoj djeluju kao ambasadori vrijednosti i pri tome potiču socijalne poduzetnike i doprinose razvoju lokalne sredine.“

Panel raspravu je zaključio predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić: “Postoji 5 područja na koja smo posebno usmjereni kada govorimo o društveno odgovornom poslovanju Tele2. To su etičnost, zaštita okoliša, poticanje raznolikosti, zaštita privatnosti i konačno zaštita djece. Suradnja sa zakladom Reach for Change je primjena strateškog pristupa društveno odgovornom poslovanju koji ne podrazumijeva samo korporativnu filantropiju i doniranje, već naše aktivno sudjelovanje. Kroz ovu suradnju dajemo financijsku podršku, ali i znanja i vještine potrebne društvenim poduzetnicima kako bi oni pomažući dotakli živote što više djece. Mi neustrašivo preuzimamo rizik tako da investiramo u projekte koji imaju za cilj poboljšanje života djece, još u početnoj start up fazi“