Grlić Radman: Certifikat o zdravlju putnika očekuje se u lipnju

U Madridu će se 19. svibnja održati Međunarodni turistički sajam FITUR, na kojem se hrvatske agencije tradicionalno promoviraju na španjolskom tržištu

42
Ministar Grlić Radman s glavnim tajnikom Svjetske turističke organizacije Zurabom Pololikashvilijem

Hrvatska će biti jedna od prvih zemalja koja će ovog ljeta ponovo pokrenuti turizam, rekao je u Madridu glavni tajnik Svjetske turističke organizacije Zurab Pololikashvili nakon sastanka s hrvatskim ministrom vanjskih poslova Gordanom Grlićem Radmanom.

UNWTO osnovan je 1975. godine sa sjedištem u Madridu, bavi se promoviranjem turizma. Turizam u hrvatskom BDP-u sudjeluje s oko 20 posto.

“Izvijestio sam glavnog tajnika da je procijepljeno već 25 posto hrvatskog odraslog pučanstva, a do kraja lipnja očekujemo 55 posto. Svakim danom raste taj broj”, rekao je ministar Grlić Radman. Hrvatska je uoči sezone predstavila slogan “Safe Stay in Croatia” (Siguran boravak u Hrvatskoj).

“Hrvatska je spremna, jer vodi računa o epidemiološkim mjerama. Važno je procijepiti turističke djelatnike, jer su oni prvi u kontaktu s turistma, čime Hrvatska pokazuje da je odgovorna prema zdravlju turista. Važno nam je da se gosti osjećaju sigurnije”, dodao je hrvatski ministar.

“Hrvatska i okolne zemlje su prilično odmakle u cijepljenju stanovnika što nam daje nadu da će Hrvatska sa svojom infrastrukturom i raznim turističkim proizvodima biti zemlja u koju će među prvima pristizati međunarodni putnici”, rekao je glavni tajnik Pololikashvili nakon sastanka s ministrom Grlićem Radmanom.

Ministar vanjskih poslova Grlić Radman i hrvatska ministrica turizma Nikolina Brnjac rade na promoviranju hrvatskog turizma u trenutku kada se u Europskoj uniji očekuje uvođenje europskog certifikata kojim bi putnici dokazivali da su cijepljeni ili da su negativni na koronavirus. Ministar Grlić Radman najavio je da se europski certifikat očekuje u lipnju.

U Madridu će se 19. svibnja održati Međunarodni turistički sajam FITUR, na kojem se hrvatske agencije tradicionalno promoviraju na španjolskom tržištu. Zbog pandemije će biti znatno manje sudionika nego prethodnih godina.

Hrvatska je u pandemijskoj 2020. godini ostvarila više od 54 milijuna noćenja, oko 50 posto u odnosu na rekordnu 2019. godinu.