Na najvećem nautičkom sajmu u Europi, BOOT, koji se održava do 26. siječnja u njemačkom Düsseldorfu, predstavlja se oko 2000 izlagača iz 74 države svijeta među kojima i 42 hrvatske tvrtke.
Dio naših tvrtki izlagalo je samostalno, dok su na zajedničkom štandu HTZ-a, uz sufinanciranje Hrvatske gospodarske komore, svoje proizvode i usluge predstavile tvrtke Ilirija – marina Kornati, Ultra sailing, kamp Šimuni, Angelina Yachtcharter, Bi Village Fažana, Noa Yachting, Ankora nautika i Orvas Yachting.
Što se poslova tiče, naše tvrtke su dogovorile isporuku plutajućih betonskih pontona i valobrana u Italiju i Bugarsku (Marinetek Adriatiq), predstavili su jedrilice klase Club Swan 36 (ACI Sail), te marinu Rogoznica i marinu Frapa Dubrovnik.
Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica i tvrtka ACI organizirale su susret partnera na kojem se okupilo gotovo 300 poslovnih ljudi, što iz naše zemlje, što iz inozemstva.
Naglašene su vrijednosti nautičkog turizma – naše čarter tržište ima više od 4500 plovila, 140 nautičkih luka, 17 tisuća vezova. Čarter gosti su tijekom prošle godine potrošili oko 4,8 milijardi kuna (nautički gost troši u prosjeku 126 eura po danu, u usporedbi s prosječnim turistom, koji troši 79 eura po danu, kad se odmara u Hrvatskoj). Više od 30 posto tog novca troši se u druge oblike turizma, od kulturnog do vinske i gastronomske ponude.
U 2019. godini u segmentu nautičkog čartera zabilježeno je, prema podacima eVisitora, više od 538 tisuća dolazaka i približno 3,56 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 11% u dolascima, odnosno 12 posto u noćenjima.
Najveći broj noćenja u nautičkom čarteru bilježi se u Splitsko-dalmatinskoj županiji zatim slijede Zadarska i Šibensko-kninska županija. Tržište Njemačke je najvažnije za hrvatsku nautičku ponudu.