U Zadru se otvara prvi hotel pod brendom Hyatt u Hrvatskoj

Investicija Doğuş grupe vrijedna 55 milijuna eura važan je iskorak u pozicioniranju Zadra na globalnoj turističkoj karti, uz poštivanje bogate lokalne baštine

56
Hyatt Regency Zadar
Hyatt Regency Zadar: Recepcijski lobi [Izvor: Hyatt Regency Zadar]

Uskoro se otvara Hyatt Regency Zadar, prvi hotel u Hrvatskoj pod okriljem poznatog hotelskog brenda Hyatt. Hotel se nalazi u središtu grada, u zgradi bivše tvornice Maraska, na samoj obali i u neposrednoj blizini zadarske povijesne jezgre.

Nakon tri godine opsežnih radova na izgradnji i uređenju hotela, od 1. svibnja otvorene su rezervacije za prve goste. Investicija Doğuş grupe vrijedna 55 milijuna eura važan je iskorak u pozicioniranju Zadra na globalnoj turističkoj karti, uz poštivanje bogate lokalne baštine.

Prepoznatljivi potpis poznatog arhitekta Borisa Podrecce ogleda se u suptilnom spoju povijesne arhitekture i suvremenog dizajna, koji unosi novu energiju u jedno od najznamenitijih zdanja grada, navodi se u priopćenju Hyatt Regencyja Zadar.

Hotel ima 133 smještajne jedinice – 110 soba i 23 apartmana – i trenutačno je jedini hotel s pet zvjezdica u središtu Zadra. Gostima će na raspolaganju niz sadržaja: wellness centar na 700 četvornih metara, potpuno opremljeni fitness te više od 740 četvornih metara prostora za konferencije, sastanke i posebna događanja. Sve to pozicionira Hyatt Regency Zadar kao ključnu destinaciju za odmor, ali i za poslovna okupljanja na najvišoj razini.

“U ovom trenutku, u Zadru i okolici ne postoji hotel s ovakvom ponudom, lokacijom i standardima. Interes koji već sada dolazi od strane međunarodnih i domaćih partnera pokazuje da tržište prepoznaje vrijednost ovog projekta. Posebno nas veseli što će brojni vjerni gosti Hyatt brenda, koji biraju smještaj isključivo u našim hotelima, sada imati priliku istražiti Hrvatsku kroz prepoznatljivo iskustvo Hyatt brenda”, istaknuo je Valentin Röttger, generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar.

Hotel će aktivno surađivati s lokalnim proizvođačima, ribarima i poljoprivrednicima, čime želi doprinijeti održivosti, ali i autentičnosti svakog iskustva koje nudi svojim gostima.
Otvaranjem hotela Hyatt Regency Zadar, Hrvatska ulazi na kartu destinacija jednog od najuglednijih svjetskih hotelskih lanaca, a Zadar dobiva snažan poticaj za daljnji razvoj turizma, poslovnog sektora i međunarodne vidljivosti, zaključuje se u propćenju.