Tajni gosti zadovoljni ponudom i atmosferom zagrebačkog Adventa

Tajni gosti imali su zadaću ocijeniti kvalitetu usluge na osnovu pozdrava, osmijeha, nuđenja pomoći i zahvale na posjetu.

37
Tajni gosti, Advent
Izvor: Turistička zajednica grada Zagreba

Tajni gosti koje je tijekom zagrebačkog Adventa angažirala Heraklea, agencija za mystery shopping, zadovoljni su ponudom i atmosferom tog popularnog odredišta turista i jedne od najvažnijih manifestacija turističke ponude grada.

Rezultati istraživanja

Rezultati istraživanja pokazuju da je 73% posjećenih djelatnika pozdravilo tajne goste prilikom dolaska, a samo se 60% njih pri tom nasmiješilo. Tijekom komunikacije s gostom, 91% djelatnika je gosta gledalo u oči. Prilikom odlaska, samo je 53% djelatnika gostu zahvalilo na posjetu, a 61% je pozdravilo.

Tajni gosti imali su zadaću ocijeniti kvalitetu usluge na osnovu pozdrava, osmijeha, nuđenja pomoći i zahvale na posjetu. Također, djelatnicima su postavljali pitanja o programu Adventa kako bi saznali koliko su oni upoznati s ponudom na Adventu.

Advent

Tijekom Adventa, tajni gosti su posjetili najatraktivnije lokacije u gradu, Božićni sajam – Cvjetni trg, Zrinjevac, Trg bana Jelačića, Europski trg, Fuliranje – Tomićeva i Ledeni park – Tomislavac. Osim navedenih lokacija, posjetili su i Turistički informativni centar na središnjem zagrebačkom trgu.

„Iako su tajni gosti bili prilično zadovoljni ponudom i atmosferom, sigurni smo da djelatnici s kojima su komunicirali i koji su osnovni faktor pružanja usluge, u idućoj godini mogu podići standarde kako bi gostima pružili još kvalitetniju uslugu, a gradu Zagrebu titulu grada s najljubaznijim djelatnicima u Europi“, kažu u Heraklei.