Vlasnik Žapca širi poslovni model na ugostiteljstvo

Žamboki je svoj je koncept utemeljio s namjerom da se prodajom namirnica u tri kategorije – rok, stock i lom - kupcima omogući roba po povoljnijim cijenama, a ujedno i spriječi bacanje hrane

121
Bar bi trebao funkcionirati po sličnom principu kao i Žapčeve outlet trgovine hranom [Izvor: zabacfoodoutlet.hr]

Mario Žamboki, poduzetnik koji stoji iza trgovina Žabac odlučio se za novi pothvat i ulazak u ugostiteljstvo, piše Poslovni dnevnik.

Ideja za širenje u ugostiteljstvo je došla tako što imamo jako dobre izvore za kvalitetna, ali povoljna vina i druga pića, dok istovremeno vidimo da je slaba ponuda zabave za širu populaciju i da si ljudi ne mogu priuštiti zabavu” , objašnjava Žamboki te dodaje kako bi priča trebala funkcionirati po sličnom principu kao i njihove outlet trgovine hranom.

Žamboki je svoj je koncept utemeljio s namjerom da se prodajom namirnica u tri kategorije – rok, stock i lom – kupcima omogući roba po povoljnijim cijenama, a ujedno i spriječi bacanje hrane. Osim hrane, u ponudi ima sredstava za čišćenje i osobnu higijenu te odjeću po izrazito niskim cijenama.

Naša ponuda će biti takva da imamo ono što smo povoljno nabavili tog trenutka i mijenjati će se svakodnevno”, otkriva Žamboki u razgovoru za Poslovni.

Kako kaže, prva lokacija bara planirana je za centar Zagreba. “Još smo u pregovorima. Bar će vjerojatno proraditi ove godine i radit će oko 30 radnika” , kaže Žamboki.