Dani komunikacija 2024.: “Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje”

U Rovinju se okupilo nekoliko tisuća sudionika iz Hrvatske i okolnih zemalja, 163 predavača i izvođača, 123 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala

58
Dani komunikacija 2024
12.04.2024., Rovinj - Prvi dan Dana komunikacija 2024, predavanje Dan Ariely, Kako razumijemo svijet dezinformacija i zabluda.

Na desetim Danima komunikacija u Rovinju okupili su se kreativci, digitalci, komunikatori, dizajneri i svi zaljubljenici u kreativnost i tržišne komunikacije.

Festival je tradicionalno započeo u četvrtak, 11. travnja, a u tri festivalska dana u hotelu Lone družit će se nekoliko tisuća sudionika.

“Zabilježen je dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala”, istaknuli su u petak na konferenciji za novinare Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala.

Konferenciji su se pridružili i neke od glavnih zvijezda ovogodišnjega festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

Raznolikost sadržaja

Jedinstvena festivalska ponuda, visokokvalitetna produkcija i organizacija i ove godine očekuju DK zajednicu s ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, te više od 70 programskih sadržaja koji će se odvijati na 7 festivalskih lokacija.

“Uz program, naš tipično-netipični festival uključivat će noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu, prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i niz drugih sadržaja”, naglasila je Ballon.

Uz predavače u glavnoj dvorani, sudionici se prvi put u još čak tri festivalske dvorane mogu uključiti u niz diskusija o značajnim temama za industriju. Domaćim stručnjacima će se pridružiti i regionalni, čime će biti ponuđen kvalitetan pregled kreativne i komunikacijske scene.

Osim dnevnoga programa, dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke.

Fiškuš je pojasnila važnost strukovnih natjecanja kako za festival tako i za industriju. Naglasila je kako se na pet natjecanja okupilo 518 projekata u izboru za nagrade, a na odabiru najboljih radilo je 118 članova žirija i odbora natjecanja.

Osim korisnih tržišnih uvida, festival će ove godine otvarati važne teme te obilovati važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, neiskrenosti, fake newsa i obrazaca odlučivanja sve do strategija uspjeha temeljenima na ljudskom ponašanju.

Dani komunikacija o perspektivi budućnosti

“Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje. A povjerenje je posvuda: vjerujemo da je lift siguran, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše povjerenje nestane, izgubit ćemo puno”, poručio je bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik Dan Ariely, koji se pridružio organizatoricama festivala kako bi predstavnicima medija rekao više o temi s kojom će ovom prilikom stati na glavnu festivalsku pozornicu: “How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs“.

Neuroznanstvenik Moran Cerf održat će predavanje “3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10“. Cerf je dodao kako su Dani komunikacija nevjerojatan festival te da uz toliku programsku raznolikost i inspiraciju, svi žele dati sve od sebe kako bi doprinijeli sjajnoj atmosferi.