OPG Gala, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Sveučilište Algebra, udruge Crveni nosovi i Zaklada Solidarna, Mplus/Bosqar Invest i Končar, prvi su dobitnici nagrada za izvrsnost poslovne komunikacija u 2024. godini – EPL Award. Time je hrvatska poslovna zajednica postala bogatija za sedam dobitnika vrijedne nagrade za poslovnu komunikaciju koja je najboljim finalistima, uz prisustvovanje brojnih predstavnika poslovne zajednice, uručena u utorak u velikoj dvorani Matice hrvatske u Zagrebu.
Dobitnici EPL Award nagrada koji su svojim postignućima i pozitivnim doprinosom ostvarenim temeljem upravljane i strateški vođene komunikacije ostvarili potrebnu točku razlike i poziciju na tržištu, stvarajući dodatnu vrijednost za razdoblje koje dolazi su:
• OPG Gala u kategoriji Mali i mikro poduzetnik
• Crveni nosovi i Solidarna u kategoriji Udruga
• Specijalna bolnica Sveta Katarina u kategoriji Srednji poduzetnik
• Mplus/Bosqar Invest u kategoriji Inovativna poslovna komunikacija
• Sveučilišta Algebra u kategoriji Institucija i
• Končar Grupa u kategoriji Veliki poduzetnik.
Panel “Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra”
U sklopu dodjele nagrada održan je i panel razgovor pod nazivom “Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra” na kojem su, uz moderatorsku palicu Gordane Gelenčer, govorili John Gašparac, partner u odjelu za reviziju i računovodstvo PwC Hrvatska, vodeći partner za PwC Slovenija, dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica, Katedra za marketing, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija Končara, Iva Ušćumlić, voditeljica Programa za razvoj Zaklade Solidarna, i Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericsson Nikola Tesla.
Tom prilikom još jednom je istaknuta važnost strateške poslovne komunikacija za poslovni uspjeh, koliko su tvrtke i sustavi spremni mijenjati se i ulagati u komunikaciju danas. Također, nije nedostajalo ni razgovora na temu uloge digitalnih alata i potencijalnih opasnosti umjetne inteligencije.
Jedinstvenu, prvu takvu ‘big eye’ nagradu koja promiče izvrsnost u strateški vođenoj komunikaciji utemeljili su prvi poslovni radio PoslovniFM i Agencija IMC. Prepoznale su je brojne kompanije, vodeće osobe iz poslovnog svijeta, partneri i sponzori, potvrđujući da je riječ o nagradi koja je uistinu karika koja nedostaje u suvremenom poslovnom strateškom komuniciranju.
EPL Award od danas tako i službeno postavlja nove standarde u prepoznavanju važnosti strateške poslovne komunikacije i njezinog doprinosa razvoju poslovnih i društvenih vrijednosti.
15 članova stručnog žirija
Posebna uloga pripala je stručnom žiriju, koji 15 članova, a čine ga ugledni stručnjaci različitih poslovnih profila – stručnjaci za komunikaciju, profesori sveučilišnih i visokoškolskih institucija, novinari i urednici, predstavnici poslovne zajednice i predstavnici institucija – dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica u trajnom izboru, Katedra za marketing Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, ujedno i predsjednica žirija, prof. dr. sc. Božo Skoko, redoviti profesor strateškog komuniciranja na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te suutemeljitelj Millenium promocije, prof. dr. sc. Danijel Labaš/PhD, pročelnik Sveučilišnog odjela za komunikologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović, Fakultet političkih znanosti, Nensi Blažević, novinarka i predavačica na Fakultetu političkih znanosti, Boris Mišević, reporter RTL-a Hrvatska, Željko Kardum, urednik IMS, HRT, Ankica Mamić, vlasnica Agencija IMC, Krešimir Macan, direktor i vlasnik Manjgura agencije za odnose s javnošću, Sandro Kraljević, magistar psihologije, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, Duško Ćurlić, radijski i televizijski voditelj, Marko Rakar, savjetnik, mr. spec. Tanja Pureta, mag. psych., vlasnica i direktorica poduzeća Ramiro d.o.o. te Darko Buković, osnivač i glavni urednik Poslovni FM.
Promicanje strateške komunikacije kao ključnog alata uspjeha
“Svi ovogodišnji dobitnici kroz primljenu nagradu imaju vrijednu i relevantnu potvrdu da u komunikacijskom dijelu svog poslovanja rade izvrstan posao te da jesu i mogu biti primjer drugima. Imaju priznanje da na komunikaciji grade točku razlike i da imaju vrijedan kapital kojim znaju upravljati, da imaju komunikaciju s potpisom, komunikaciju u koju su utkane sve njihove vrijednosti”, istaknuli su utemeljitelji nagrade Darko Buković i Nataša Cesarec Salopek.
Dodali su da je nagrada priznanje za sve one koji prepoznaju vrijednost strateške komunikacije i vrijednost ulaganja u odnose sa svojim dionicima na sve turbulentnijem tržištu na kojem se okolnosti, kao i kanali i načini komunikacije, svakodnevno mijenjaju.
Dugoročni cilj EPL Award jest motivirati poslovne subjekte, partnere projekta i podupiratelje na promišljanje o važnosti strateške komunikacije, na njeno implementiranje u svakodnevno poslovanje, na dosljednost u njenoj primjeni te temeljem navedenog i ostvarenje očekivanih rezultata koji, suradnjom svih poslovnih dijelova i svih razina managementa i zaposlenih, ali i izgradnjom odnosa sa svim ključnim dionicima, daju očekivane rezultate.
Komunikacija s potpisom gradi održiv uspjeh
“A da je tome tako potvrdili su svi oni koji su već sada prepoznali ovaj projekt pa zahvaljujemo svim našim dobitnicima, partnerima, članovima žirija, panelistima i sponzorima jer zajedno gradimo sjajnu priču u kojoj komunikacija doista ima svoj potpis”, izjavili su utemeljitelji.
Premium partner EPL Award 2024. je HEP, srebrni Pevex, brončani Hrvatska pošta, a prijatelji projekta – PwC Hrvatska, Aroma Global 3, Heineken, Press clipping, Vina Papak, Maraska, Barcaffe, Catering Kvatrić, kao i medijski partneri Poslovni dnevnik i Točka na i media.
Više informacija o projektu, kategorijama nagrada i žiriju može se pronaći na www.eplaward.eu.
točkanai.hr medijski je partner projekta EPL AWARD 2024