“Održivi” fond Feelsgood ulaže u Agrivi 5,6 milijuna kuna

Agrivi se u prethodnim godinama pozicionirala kao jedan od globalnih lidera u softverskim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede. Vizija tvrtke je promijeniti način proizvodnje hrane i pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi

43
Agrivi

Feelsgood, fond rizičnog kapitala koji ulaže u kompanije s društvenim učinkom, uložit će 5,6 milijuna kuna u Agrivi, hrvatsku agrotehnološku kompaniju koja se u prethodnim godinama pozicionirala kao jedan od globalnih lidera u softverskim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede. Ovim ulaganjem Feelsgood zatvara krug financiranja koji je započet prošle godine kada su u Agrivi investirali South Central Ventures, European Investment Fund, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capital i AgriTech Hub.

Feelsgood upravlja s 30 milijuna eura kapitala namijenjenog kompanijama s društvenim učinkom. Pozitivni utjecaj na društvo, okoliš ili ekonomiju jedan je od osnovnih kriterija za ulaganje, a utjecaj mora biti mjerljiv i usklađen s ostvarivanjem nekih od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a.

“Izrazito nam je drago da smo pred sam kraj godine uspjeli realizirati još jednu važnu investiciju u domaću kompaniju čija platforma uistinu čini razliku i osigurava društvene koristi te održivu proizvodnju hrane. Njen pozitivan utjecaj nije ograničen samo na našu zemlju, nego i puno, puno šire, a baš nas ta globalna dimenzija posebno veseli. AGRIVI tako postaje relevantan dio našeg portfelja koji planiramo i dalje širiti”, poručio je Dinko Novoselec, suosnivač fonda Feelsgood.

Ekonomske i društvene koristi

Agrivi danas posluje primarno na globalnom tržištu. Korisnici njihovih digitaliziranih rješenja optimiziraju vlastitu poljoprivrednu proizvodnju ili proizvodnju svojih kooperanata koji za potrebe proizvodnje hrane ili pića otkupljuju proizvode od poljoprivrednika. Koristi koje klijenti postižu su ekonomske – kroz uštede, povećanje prihoda i profitabilnosti – ali i društvene – kroz proizvodnju zdravih, sigurnih i nutritivnih proizvoda uz primjenu održivih proizvodnih praksi.

>>Agrivi: Digitalni domoroci preuzimaju poljoprivredu

Društveni utjecaj Agrivija danas direktno i indirektno obuhvaća više od 100 milijuna ljudi i čak 12 od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Vizija tvrtke je promijeniti način proizvodnje hrane i pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi.

>>Agrivi dobitnik UN-ove nagrade za inovacije u poljoprivredi

Prema FoodTech 500, Agrivi je najbolja svjetska tvrtka za digitalnu i preciznu poljoprivredu i njena rješenja su odabrale vodeće globalne kompanije u industriji hrane i pića poput Driscoll’s u Americi, Nestlé i BASF u Europi, Beam Suntory u Meksiku, East-West Seed u Aziji i mnogih drugih.

“Drago nam je što je Feelsgood prepoznao naš tim, proizvode koje razvijamo i pozitivan društveni učinak koji njima postižemo u svijetu kroz naše dosadašnje rezultate i potencijal koji je ispred nas. Proizvode naših kupaca godišnje konzumira ili koristi više od 100 milijuna ljudi i ponosni smo što su ti proizvodi uz pomoć naših rješenja proizvedeni na efikasniji, sigurniji i održiviji način”, rekao je Matija Žulj, osnivač i direktor tvrtke Agrivi.

Agrivi kao ambasador digitalizacije poljoprivrede ima važnu ulogu u edukaciji tržišta, ne samo u Hrvatskoj, već i na europskoj i svjetskoj razini. Surađuju s organizacijama EIT Food, Farming First, Women in Farming, European Carbon Farmers, a partner su prvog studija digitalne poljoprivrede u Hrvatskoj koji je pokrenut na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti u Osijeku.