TIM i Ericsson postigli novi europski brzinski rekord u 5G mreži

Performanse 5G mreže značajno će se poboljšati tijekom 2020. jer će mreža moći koristiti do 800 MHz, a nakon toga i do 1000 MHz, "približavajući svijet novim scenarijima Industrije 4.0 s izuzetno brzim uslugama, izuzetno niskim kašnjenjem i visokim razinama sigurnosti i pouzdanosti", poručuju iz Ericssona

159
europski rekord u 5G mreži

Talijanski telekomunikacijski operator TIM, Ericsson i Qualcomm probili su graničnu brzinu od 2 Gb/s na komercijalnoj 5G mreži uživo te su tako, tvrde, oborili europski rekord u 5G mreži. Ovaj uspjeh ostvaren je na 26 gigahercnom milimetarskom pojasu (mmWave) koji je TIM stekao na natječaju za 5G u Italiji.

Ericsson navodi u priopćenju da će se performanse 5G mreže značajno poboljšati tijekom 2020. jer će mreža moći koristiti do 800 MHz, a nakon toga i do 1000 MHz, “približavajući svijet novim scenarijima Industrije 4.0 s izuzetno brzim uslugama, izuzetno niskim kašnjenjem i visokim razinama sigurnosti i pouzdanosti.”

“Ovo dostignuće utrlo je put razvoju novih 5G rješenja za dostup fiksnog širokopojasnog pristupa internetu obiteljima, tvrtkama i javnim ustanovama koji još nisu njime pokriveni”, rekao je Michele Gamberini, TIM-ov glavni direktor tehnologija i informacija. “Ova pokrivenost posvećena je i razvoju robotike i automatizaciji digitalnih usluga u sektoru pametne proizvodnje. Svi naši kupci moći će koriistiti niz integriranih rješenja koja će im omogućiti da uđu u digitalno društvo.”

>>TIM u Italiji pokrenuo komercijalnu 5G mrežu

5G će biti glavna inovacijska platforma sljedećeg desetljeća i omogućit će Italiji da postane još konkurentnija i atraktivnija na globalnoj sceni. Iznimno smo zadovoljni što je TIM odabrao Ericssonovu 5G tehnologiju kako bi ostvario ovaj pothvat, čime je omogućio da naša zemlja postane lider u implementaciji komercijalne mobilne mreže pete generacije”, rekao je Emanuele Iannetti, direktor Ericssona Italia. “Ericsson pak ovim potvrđuje da je tehnološki lider koji je spreman predvidjeti nove zahtjeve tržišta.”