Bjelovar prvi u Hrvatskoj dobio digitalnu pisarnicu

ePisarnica je digitalno rješenje koje je Grad Bjelovar prvi u Hrvatskoj uveo kako bi omogućio elektroničko slanje i primanje službenih dokumenata

52
ePisarnica
Predstavljanje projekta episarnica [Izvor: Hrvatska pošta]

Grad Bjelovar prvi je grad u Hrvatskoj koji je dobio ePisarnicu. Naime, Hrvatska pošta je razvila servis ePošta kako bi svojim korisnicima omogućila slanje i uručenje pošiljaka digitalnim putem. Tako je nastao i projekt tzv. digitalne pisarnice za zainteresirane pošiljatelje, prvenstveno gradove i općine. Prvi među njima koji je prepoznao prednosti ovakvog načina slanja svojih pošiljaka je Grad Bjelovar.

Bjelovar je uz posredovanje svojeg vendora, tvrtke Libusoft Cicom odradio povezivanje na servis ePošta. Tako je postao prvi grad u Hrvatskoj koji pošiljke šalje bez ispisa u svojoj pisarnici i predaje u poštanskom uredu. To znači uštede prvenstveno na vremenu, ali i na printerima, tonerima i uredskom papiru.

ePisarnica – korak prema digitalnoj budućnosti

Servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihovog OIB-a. Ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je u potpunosti omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka čak i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća.

Prednosti za pošiljatelja (pravnu osobu) su slanje pošiljaka u sigurno okruženju i na brz i jednostavan način. Primatelji (fizičke osobe) imaju mogućnost plaćanja zaprimljenog računa kroz servis ePošta, što jednom riječju znači slanje, primanje i plaćanje iz fotelje.

Gradonačelnik Dario Hrebak istaknuo je kako je riječ o besplatnoj usluzi za građane koja će olakšati komunikaciju s Gradom, smanjiti vrijeme dostave te pružiti višu razinu pravne sigurnosti.

Hrvatska pošta nastavlja s digitalizacijom

Predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo naglasio je da je Bjelovar tek prvi u nizu gradova i općina koji je s Hrvatskom poštom na ovakav način modernizirao poslovanje, a građanima i Gradu omogućuje dvosmjernu komunikaciju.

“Hrvatska pošta u posljednjih nekoliko godina provodi niz transformacijskih procesa u smjeru digitalizacije i optimizacije, a ePisarnica je dodatni benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva. U tijeku su pregovori s drugim jedinicama lokalne samouprave koji u ovom načinu poslovanja vide prednosti”, najavio je Čulo.