Globalna maloprodajna potrošnja putem konverzacijskih trgovačkih kanala povećat će se 2023. – 2028. s 11,4 milijarde dolara na 43 milijarde dolara, predviđaju analitičari Juniper Researcha u svojoj novoj studiji. Ovaj rast veći od 280 posto bit će potaknut pojavom nove personalizirane usluge, omogućene ugradnjom AI i LLM (Large Language Models).
Konverzacijska trgovina je korištenje poruka ili sučelja prirodnog jezika koje omogućava tvrtkama da komuniciraju s klijentima kroz upite, narudžbe i korisničku podršku.
Studija predviđa da će automatizirane usluge koje pružaju LLM-ovi temeljeni na umjetnoj inteligenciji, kao što je ChatGPT, u 2024. postati ključ diferencijacije za dobavljače rješenja za konverzacijsku trgovinu. Juniper Research analizirao je i ocjenjivao vodeće platforme za konverzacijsku trgovinu na temelju mogućnosti proizvoda, dubine usluga i prisutnosti na tržištu i na temelju toga identificirao je pet najboljih dobavljača na tržištu:
- Infobip
- Twilio
- Vonage
- Meta
- Sinch
Najbolje rangirani pružatelji rješenja za konverzacijsku trgovinu nude tvrtkama samoupravljiva chatbot rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji putem više kanala, uključujući RCS i OTT aplikacije za razmjenu poslovnih poruka. S obzirom na sve veće prihvaćanje konverzacijske trgovine putem višekanalnih komunikacija, istraživanje potiče vodeće dobavljače da uvedu konverzacijske usluge temeljene na LLM-u na što je više moguće komunikacijskih kanala, navodi Juniper Research.
Istraživanje je identificiralo govorne kanale kao nedovoljno iskorištenu priliku. Stoga dobavljači moraju implementirati razgovorne usluge temeljene na LLM-u u glasovne kanale, uključujući glasovne asistente i CCaaS (Contact Centre-as-a-Solution) platforme kako bi povećali buduće prihode. A kako bi iskoristili 43 milijarde dolara vrijednu priliku, dobavljači bi trebali odmah omogućiti da LLM odmah podrži što više jezika.