METRO ugostiteljima daje podršku kroz besplatne digitalne alate

METRO je osigurao svojim profesionalnim kupcima-ugostiteljima niz besplatnih digitalnih alata putem kojih mogu olakšati svoje poslovanje i aktivirati dodatne usluge

60
Metro

METRO je pozvao ugostitelje da putem besplatne digitalne platforme DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) aktiviraju vlastitu uslugu dostave, a na raspolaganje im je stavio i besplatnu uslugu dizajna jelovnika. Alati se nalaze u sklopu besplatnih web stranica koje METRO nudi ugostiteljima.

“Kao pouzdani partner profesionalnih kupaca, METRO uvijek želi biti podrška ugostiteljima, osobito u ovo izazovno vrijeme kada su poslovanja mnogih pogođena preventivnim mjerama protiv širenja epidemije koronavirusa. Zato smo za svoje kupce osigurali niz besplatnih digitalnih alata kojima ih želimo podržati u njihovom poslovanju, poput aktivacije vlastite dostave i izrade jelovnika.

Osim toga, svakog tjedna na svojim službenim on-line kanalima objavljivat ćemo i edukativna videa koja im mogu pomoći da prilagode poslovanje trenutnim uvjetima, a na našim internetskim stranicama objedinili smo i jednostavan pregled mjera Vlade Republike Hrvatske za pomoć poduzetnicima pogođenima pandemijom koronavirusa“, naglasio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme METRO Hrvatska.

Kako bi dodatno podržao ugostiteljski sektor u trenutnim okolnostima pandemije, METRO će ugostiteljima koji nastavljaju raditi putem dostave osigurati i marketinšku potporu kroz projekt „Fina Papica“. Na ovoj platformi nalazit će se restorani koji trenutno pružaju uslugu dostave.