Umjesto predstavljanja prototipa robotaksija, za sada smo dobili rebrending: “Project 3 Mobility”, hrvatska kompanija koja razvija novi ekosustav urbane autonomne mobilnosti, postaje “Verne”. Buduća usluga koju kompanija razvija nosit će ime “Verne” po Julesu Verneu, slavnom ftancuskom piscu čija je suradnja s izdavačem Pierre-Julesom Hetzelom dovela je do niza od 62 popularna avanturistička romana pod zajedničkim naslovom “Neobična putovanja” (“Voyages extraordinaires”), među kojima su “Putovanje u središte Zemlje” (1864.), “Djeca kapetana Granta” (1865.), “Put na Mjesec” (1865.), “Dvadeset tisuća milja pod morem” (1870.),” Put oko svijeta za osamdeset dana” (1872), “Tajanstveni otok” (1874.) i “Matijaš Sandorf” (Mathias Sandorf, 1885) čija se radnja dijelom odvija u Istri (spominju se Pazinska jama i Kaštel).
Zbog futurističkih tehničkih izuma koje spominje u fabuli, opisa znanstvenih dostignuća, izuma i hipoteza (podmornica, televizija, svemirska putovanja i dr.) Verna smatraju i “ocem” suvremene znanstvene fantastike. A “Verne” će revolucionarizirati način kako se krećemo u gradovima, navodi se u priopćenju kompanije.
“U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću. Bio je iznimno točan u svom predviđanju i zato smo po njemu nazvali našu tvrtku. Baš kao što je on pisao priče o nevjerojatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti”, objasnio je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu.
“Kao što je Jules Verne koristio temu putovanja kao pokretačku snagu u svojim pričama, mi u Verneu koristimo je kao inspiraciju u oblikovanju budućnosti ispunjene maštovitim inovacijama i stvarnim postignućima. Ime Verne povezujemo s idejama o istraživanjima, tehnološkom napretku i ljudskoj znatiželji. Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom”, dodao je Morello.
Ignazio Morello, kreativni direktor koji stoji iza brenda Verne, ima više od 20 godina iskustva, a kao kreativni direktor u multinacionalnoj agenciji Saatchi & Saatchi oblikovao je identitete brojnih globalnih brendova, uključujući Mercedes-Benz, Toyotu, Renault, Dolce & Gabbanu, Bvlgari, Fendi, P&G…
Novi brend “Verne” bit će predstavljen u srijedu, 26. lipnja, u Zagrebu, na Rimac Kampusu. Uz novi brend, tvrtka će predstaviti i cjelokupni ekosustav urbane mobilnosti te sve funkcionalnosti buduće usluge.
Mate Rimac, osnivač Rimac Automobila i Project 3 Mobilityja (P3), prije desetak dana na Facebooku je najavio da će 26. lipnja biti predstavljen robotaksi. “Pokazat ćemo vozilo, otkriti ime i pokazati mnoge druge stvari vezane za to. To je nešto jako specijalno, bit ćete iznenađeni”, rekao je Rimac u videu.
Prvi operativni Robotaksi trebao bi se pojaviti na ulicama Zagreba 2026. godine, a godinu dana kasnije u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, navodi se na internatskim stranicama tvrtke koja navodno pregovara s 20 gradova diljem Europe i Bliskog istoka o ponudi usluge nakon što pilot projekt zaživi u Zagrebu, objavio je u siječnju britanski magazin Autocar specijaliziran za automobilsku industriju.