Rovinj-Rovigno Direct - OneCityApp
Aplikacija Rovinj-Rovigno Direct; foto: HT

Grad Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga kako bi one bile brže, učinkovitije i što dostupnije građanima. U petak su tako predstavili digitalnu platformu Rovinj-Rovigno Direct koja transformira način na koji građani koriste gradske usluge.

Ključne inovacije koje aplikacija donosi su: centralizirani pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa, te izravan chat s gradskim službama čime onda nema potrebe za telefonskim pozivima ili osobnim posjetima šalterima.

Gradske su usluge tako dostupne bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno i mjesto koje je uvijek na dohvat ruke.

Digitalni alati u funkciji građana

Rovinj je tako postao dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.

“Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost Rovinj-Rovigno Direct aplikacije, naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama, učinili je i transparentnijom, bržom, učinkovitijom. Sugrađanima smo omogućili platformu koja olakšava svakodnevni život, a usluge čini dostupne – na dlanu”, naglasio je gradonačelnik Rovinja dr. sc. Marko Paliaga.

Posebno je korisna funkcionalnost plaćanja gradskih računa bez odlaska u banku ili poštu. Svi gradski računi, kao i računi gradskih vrtića, mogu se platiti bez provizije, putem mobitela. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju i štedi papir.

Digitalna platforma Rovinj-Rovigno Direct temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa. Sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU).

OneCityApp rješenje

“Digitalizacija je neizostavan korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT Grupi, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana. Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje”, rekla je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.

Trenutačno, više od 35.000 građana aktivno koristi OneCityApp. Zabilježeno je preko 33.000 uspješno riješenih upita građana, a kroz aplikaciju je plaćeno više od 77.000 računa bez naknade.

Čak 91 posto korisnika ističe kako im aplikacija pruža stvarnu vrijednost. Sve to potvrđuje kako OneCityApp donosi promjenu u načinu na koji građani komuniciraju sa svojim gradovima, poručuju iz Hrvatskog telekoma.

Aplikaciju Rovinj-Rovigno Direct moguće je koristiti na dva načina. Prvi je kao glavni alat komunikacije s gradom. To zahtijeva prijavu putem sustava e-Građani (NIAS) za pristup punoj funkcionalnosti, uključujući plaćanje računa i sigurnu komunikaciju s gradskom upravom. Drugi je način kao izvor informacija o događanjima. Za to nije potrebna prijava, a dostupna je za preuzimanje putem Google Playa i App Storea.