Adris grupa je prema nerevidiranim konsolidiranim izvješćima za četvrto tromjesečje 2022. ostvarila ukupan prihod u iznosu od 6,5 milijardi kuna, što je za 14 posto više u usporedbi s prethodnom godinom. Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 6,1 milijardu kuna, i za 16 posto je veći od prihoda ostvarenog u 2021. godini.
Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,26 milijardi kuna, što je rast od 19 posto. Neto dobit u 2022. godini iznosi 550 milijuna kuna, što je za 37 posto više od neto dobiti ostvarene u prethodnoj godini, i za devet posto veća je od neto dobiti ostvarene u 2019. godini. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi pak 419 milijuna kuna i, u usporedbi s prethodnom godinom, veća je za 41 posto.
Turistički dio Grupe ostvario rast, a istarski dio dostigao rezultat iz 2019. godine
U 2022. godini turistički dio Grupe ostvario je prodaju od 1,92 milijuna jedinica, što je 30 posto više u usporedbi s prethodnom godinom, odnosno ostvario je 97 posto rezultata iz rekordne 2019. godine. Pritom je istarski dio ostvario pet posto veću prodaju od prodaje u 2019. godini, zagrebački hoteli 69 posto, a dubrovački dio 77 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 15 posto više prodanih jedinica.
Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,95 milijardi kuna, što je 43 posto više nego prošle godine, odnosno 11 posto više od rekordne 2019. godine. Ostvarena je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 617 milijuna kuna, što je 23 posto više od prošlogodišnje i čini 97 posto ostvarenja rekordne 2019. godine. Ostvaren je EBIT u iznosu od 286 milijuna kuna, a neto dobit 303 milijuna kuna.
Ulaganja u turističkom dijelu Grupe 445 milijuna kuna
U turističkom dijelu Grupe nastavljen je transformacijski program. Osobit je naglasak u području unaprjeđenja korisničkog iskustva, upravljanju prihodima upotrebom napredne analitike te daljnjem razvoju direktnih kanala prodaje. U operacijama je napravljen veliki pomak u brendiranju i standardizaciji restoranske ponude, najvećim dijelom u kampovima i naseljima. Transformacijske inicijative obuhvaćaju digitalizaciju ključnih procesa u tvrtki.
Ostvarena ulaganja u turističkom dijelu Grupe u 2022. godini iznose 445 milijuna kuna, a najveći dio odnosi se na rekonstrukciju i repozicioniranje zagrebačkog hotela Panorama, čime će Adrisov turizam osnažiti svoju poziciju u segmentu gradskih hotela. Više od 100 milijuna kuna uloženo je i u podizanje kvalitete kampova, prije svega zajedničkih sadržaja, a nastavljene su i pripreme na dva strateška turistička projekta – zagrebačkom hotelu Westin te splitskom hotelu Marjan.
>>Cromaris: Količinski rast prodaje na izvoznim tržištima 10 posto