Adris: Neto dobit u 2022. godini 9 posto veća nego 2019.

Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,95 milijardi kuna, što je 43 posto više nego prošle godine, odnosno 11 posto više od rekordne 2019. godine

14
adris

Adris grupa je prema nerevidiranim konsolidiranim izvješćima za četvrto tromjesečje 2022.  ostvarila ukupan prihod u iznosu od 6,5 milijardi kuna, što je za 14 posto više u usporedbi s prethodnom godinom. Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 6,1 milijardu kuna, i za 16 posto je veći od prihoda ostvarenog u 2021. godini.

Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,26 milijardi kuna, što je rast od 19 posto. Neto dobit u 2022. godini iznosi 550 milijuna kuna, što je za 37 posto više od neto dobiti ostvarene u prethodnoj godini, i za devet posto veća je od neto dobiti ostvarene u 2019. godini. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi pak 419 milijuna kuna i, u usporedbi s prethodnom godinom, veća je za 41 posto.

Turistički dio Grupe ostvario rast, a istarski dio dostigao rezultat iz 2019. godine

U 2022. godini turistički dio Grupe ostvario je prodaju od 1,92 milijuna jedinica, što je 30 posto više u usporedbi s prethodnom godinom, odnosno ostvario je 97 posto rezultata iz rekordne 2019. godine. Pritom je istarski dio ostvario pet posto veću prodaju od prodaje u 2019. godini, zagrebački hoteli 69 posto, a dubrovački dio 77 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 15 posto više prodanih jedinica.

Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,95 milijardi kuna, što je 43 posto više nego prošle godine, odnosno 11 posto više od rekordne 2019. godine. Ostvarena je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 617 milijuna kuna, što je 23 posto više od prošlogodišnje i čini 97 posto ostvarenja rekordne 2019. godine. Ostvaren je EBIT u iznosu od 286 milijuna kuna, a neto dobit 303 milijuna kuna.

Ulaganja u turističkom dijelu Grupe 445 milijuna kuna

U turističkom dijelu Grupe nastavljen je transformacijski program. Osobit je naglasak u području unaprjeđenja korisničkog iskustva, upravljanju prihodima upotrebom napredne analitike te daljnjem razvoju direktnih kanala prodaje. U operacijama je napravljen veliki pomak u brendiranju i standardizaciji restoranske ponude, najvećim dijelom u kampovima i naseljima. Transformacijske inicijative obuhvaćaju digitalizaciju ključnih procesa u tvrtki.

Ostvarena ulaganja u turističkom dijelu Grupe u 2022. godini iznose 445 milijuna kuna, a najveći dio odnosi se na rekonstrukciju i repozicioniranje zagrebačkog hotela Panorama, čime će Adrisov turizam osnažiti svoju poziciju u segmentu gradskih hotela. Više od 100 milijuna kuna uloženo je i u podizanje kvalitete kampova, prije svega zajedničkih sadržaja, a nastavljene su i pripreme na dva strateška turistička projekta – zagrebačkom hotelu Westin te splitskom hotelu Marjan.

>>Cromaris: Količinski rast prodaje na izvoznim tržištima 10 posto