Hrvatsko tržište osiguranja u 2022. raslo je sedam posto, pri čemu Croatia osiguranje drži lidersku poziciju s 25,6 posto tržišnog udjela. Tržišni udio u neživotnim osiguranjima iznosio je 30,5 posto, što je rast od gotovo jednog postotnog boda u usporedbi s prethodnom godinom. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija Croatia osiguranja u Hrvatskoj u iznosu od tri milijarde kuna, što je rast od 6,5 posto.
Konsolidirana bruto zaračunata premija, uključujući i regionalne podružnice, iznosi 3,72 milijardi kuna, što je za osam posto više od prethodne godine. Kombinirani omjer iz redovitog poslovanja CO grupe iznosi 93,9 i za jedan postotni bod je veći od ostvarenja u 2021. godini, prije svega zbog ulaganja u prodajne aktivnosti.
U 2022. Croatia osiguranje ostvarilo je konsolidiranu neto dobit od 378 milijuna kuna, što je rast od četiri posto.
U segmentu razvoja digitalnog poslovanja u 2022. godini CO je nastavilo s ulaganjem vrijednim 100 milijuna kuna. Ostvarena premija iz ukupnog digitalnog poslovanja u 2022. godini rasla je 68 posto, dok je broj klijenata Croatia osiguranja koji koristi Moja Croatia mobilnu aplikaciju porastao za 75 posto. Croatijin pak digitalni brand Laqo u 2022. godini ostvario je rast od 84 posto, a program sigurne vožnje Laqo Prevent aktivno koristi 37 posto korisnika mobilne aplikacije.
U skladu s politikama održivosti Grupe uvedena je i napredna funkcionalnost praćenja emisija CO2 u prometu putem koje vozači mogu pratiti i pozitivno utjecati na vlastiti ugljični otisak u okolišu.
Croatia osiguranje nastavlja i s ulaganjima u privatno zdravstvo, a vrijednost ulaganja iznosi približno 150 milijuna kuna. U 2022. godini Croatia Poliklinike, u usporedbi s prethodnom godinom, ostvarile su rast prihoda iz temeljne djelatnosti za 48 posto.
Tijekom 2022. godine provedene su opsežne prilagodbe regulatornim promjenama uvođenja eura kao službene valute te novih računovodstvenih standarda za osiguravajuća društva (MSFI 17 i MSFI9) koje su stupile na snagu početkom 2023. godine.