Dani komunikacija pomiču termin održavanja na listopad 2020.

Dani komunikacija ove će se godine umjesto početkom travnja održati od 29. do 31. listopada – kada će u rovinjskom hotelu Lone ugostiti niz fascinantnih predavača iz cijeloga svijeta

93
Dani komunikacija 2020

U skladu s preporukama Svjetske zdravstvene organizacije vezano uz globalnu situaciju sa širenjem koronavirusa, organizatori Dana komunikacija donijeli su odluku o pomicanju festivala s proljeća na jesen 2020.

Novi termin održavanja Festivala je 29. do 31. listopada 2020., a svoj dolazak u Rovinju već su potvrdili mnogi, do sada  najavljeni predavači.

Dani komunikacija ovom su se odlukom pridružili već cijelom nizu drugih lokalnih i međunarodnih događanja koja, stavljajući na prvo mjesto zdravlje i dobrobit svakog pojedinca, termin održavanja prilagođavaju trenutno neizvjesnim okolnostima, vodeći brigu o sigurnosti svih sudionika, predavača i partnera.

Kotizacije i smještaj vrijede za novi termin u listopadu

Odluka o novom terminu održavanja, 29. – 31. listopada 2020., donesena je i zbog činjenice da su kompanije u kojima radi dio predavača i sudionika zabranile putovanja, kao i sudjelovanja u većim događanjima.

Organizatori ujedno zahvaljuju svim dugogodišnjim prijateljima festivala i vjernim sudionicima koji su osigurali svoje mjesto na festivalu te poručuju da kotizacije i Maistrini smještajni kapaciteti kupljeni za ovogodišnje trodnevno festivalsko izdanje svakako vrijede za novi termin u listopadu 2020. – i vrijedna su investicija u znanje, poslovanje, ali i napredak domaće struke.

Predavači već potvrdili dolazak na jesen

Svoj su dolazak u novom jesenskom terminu već potvrdili i dosad najavljeni predavači kao što su: najutjecajniji svjetski direktor marketinga Keith Weed; Emmyjem nagrađivani dizajner Chris Do; donedavno vodeći evanđelist Microsofta James Whittaker; futurolog i vizionar Ari Popper; Merlee Jayme, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora; jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu Rei Inamoto; Paul Holmes, začetnik čuvenog Holmes Reporta i legenda industrije odnosa s javnošću; David Orlic, koji dolazi iz jedne od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu; Tim Leake s možda najzanimljivijim predavanjem s ovogodišnjeg Cannes Lions festivala naziva Ugly Sells; Toshihiko Tanabe – nagrađivani kreativac iz dalekog Japana; globalna direktorica dizajna P&G-ja za sva svjetska tržišta Olga Roza i niz drugih.

Na poveznici možete pronaći više informacija vezanih uz održavanje Dana komunikacija u novom terminu, 29. – 31. listopada 2020. godine