Studenti, razmišljajte izvan okvira

Grawe je studentima u sklopu Case Study Competitiona dao zadatak da osmisle i kreiraju digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade i pratećih digitalnih aktivnosti te promotivnih materijala namijenjene pripadnicima mlađe populacije

105
Grawe Case Study Competition

U sklopu Case Study Competition natjecanja, osiguravajuća kuća Grawe poziva zainteresirane studente da osmisle digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade.

Riječ je o vodećem regionalnom natjecanju u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva s kojim su se uključena poduzeća susrela ili predviđaju da će se susresti, a namijenjeno je proaktivnim studentima različitih interesa.

Pravi poslovni slučajevi

Na natjecanju sudjeluje velik broj studenata zahvaljujući poduzećima iz različitih gospodarskih grana te tematskoj širini njihovih poslovnih slučajeva. Poduzeća predlažu i zadaju temu, a studenti rješavaju prave poslovne slučajeve.

Studenti dobivaju priliku pokazati svoja znanja, ideje i mogućnosti pred najboljim hrvatskim poduzećima kao potencijalnim budućim poslodavcima i mogućnost osvajanja nagrade. Natjecanje omogućuje poduzećima dobivanje kreativnih ideja te kontakt s potencijalnim budućim zaposlenicima.

Grawe prvi puta sudjeluje u ovom natjecanju. Zadatak koji su postavili pred zainteresirane studente je osmisliti i kreirati digitalnu kampanju za paket osiguravajućih proizvoda za mlade i pratećih digitalnih aktivnosti te promotivnih materijala namijenjene pripadnicima mlađe populacije (18-25 g.).

Mladi ne poznaju osiguranje

Cilj je senzibilizirati mlade na brojne rizike s kojima se u životu mogu susresti te kako brigu o njima mogu podijeliti s osiguravateljima te tako umanjiti neželjene posljedice. Mlađa populacija u pravilu zazire od osiguranja jer smatra da nema potrebe za njim, ne informira se o koristima osiguranja, smatra da je osiguranje dosadno i za „starije“ i najvećim djelom uopće ne razmišlja o osiguranju.

„Razvoj tehnologije i nove generacije zahtijevaju nove, svježe i kreativne pristupe i komunikaciju koje će potencijalnim korisnicima pružiti jedinstvena iskustva, educirati ih i zainteresirati za osiguranje“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u Graweu prilikom predstavljanja zadatka.

Prijave do 17. ožujka

„Ovom suradnjom želimo dati priliku studentima da steknu konkretno iskustvo te da osmisle kampanju namjenjenu njihovoj dobnoj skupini. Svjesni smo da je ovaj zadatak iznimno izazovan jer je riječ o specifičnoj usluzi, koja nije toliko atraktivna mladima, ali baš zato očekujemo da se s tim izazovom suoče oni najhrabriji i s nestrpljenjem očekujemo njihova rješenja“, dodala je.

Prijave za sudjelovanje traju do 17. ožujka. Najbolje timove očekuju nagrade – 10.000 kuna za prvo mjesto, 5.000 za drugo i 3.000 kuna za treće mjesto. Uz novčane nagrade, studente očekuje i mogućnost prakse u Grawe Hrvatska.