Hrvatska poštanska banka dobila nagradu za mirno rješavanje sporova

HPB dobila priznanje za poticanje rješavanja sporova bez suda; više od 70% prigovora u Banci se rješava u roku od 24 sata pri prvom kontaktu s klijentom

356
mirno rješavanje sporova
Tanja Šantek (Hrvatska poštanska banka) i Srđan Šimac (Hrvatska udruga za mirenje)

U Tjednu mirenja (15.-22. listopada), a povodom Svjetskog dana rješavanja sukoba, Hrvatskoj poštanskoj banci dodijeljena je Nagrada za promicanje medijacije u potrošačkim sporovima 2018.

Nagradu dodjeljuje Hrvatska udruga za mirenje zaslužnima za primjenu, edukaciju, unapređenje, razvoj i promicanju mirenja i kulture mira u Hrvatskoj.

„Ponosni smo što je HPB prva banka u Hrvatskoj koja je pozvala svoje klijente, potrošače, da kada spor ne mogu riješiti u neposrednom kontaktu s HPB-om pokrenu postupak mirenja (medijaciju) posredstvom tijela za alternativno rješavanje sporova/centara za mirenje. Nagrada nam je poticaj da ustrajemo u pružanju izvrsne usluge klijentima i pravovremenoj i efikasnoj zaštiti njihovih prava s ciljem da ubuduće bude manje sporova i potreba za mirenjem,“ poručila je Tanja Šantek, direktorica Ureda za upravljanje kvalitetom usluge HPB-a.

Više od 70% prigovora rješava se pri prvom kontaktu s klijentom

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova HPB je klijentima omogućila početkom 2018. Klijenti koji prigovor ne riješe u neposrednom kontaktu s Bankom, mogu odabrati jedno od tri tijela za rješavanje potrošačkih sporova – Hrvatsku udrugu za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri HGK.

Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70%, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Prema relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama i povjerenju.