Nova usluga e-Akreditacija dostupna na portalu e-Građani

Upit putem usluge e-Akreditacija je iskaz interesa za početnom akreditacijom koji podnosi organizacija ili iskaz interesa za ponovnom akreditacijom, a podnosi se akreditiranom tijelu. Usluga je namijenjena fizičkim osobama i poslovnim subjektima koji se prijavljuju iz Hrvatske i EU/EAA zemalja.

84
e-Akreditacija
foto: Točka Na I Media

Na portalu e-Građani dostupna je još jedna nova usluga e-Akreditacija. Riječ je o usluzi koja omogućava korisnicima podnošenje inicijalnog upita za akreditaciju putem sustava e-Građani.

Akreditacija je postupak kojim akreditacijsko tijelo vrednuje određenu instituciju i potvrđuje da je stručno i tehnički osposobljena za rad u skladu s međunarodno prihvaćenim pravilima. Također, akreditacijom se dokazuje kompetentnost za obavljanje određenih ispitivanja, mjerenja, certifikacije ili tehničkog nadzora/inspekcije.
Hrvatska akreditacijska agencija (HAA) neovisna je i neprofitna javna ustanova koja obavlja poslove nacionalne službe za akreditaciju u Republici Hrvatskoj.

Upit putem usluge e-Akreditacija je iskaz interesa za početnom akreditacijom koji podnosi organizacija ili iskaz interesa za ponovnom akreditacijom, a podnosi se akreditiranom tijelu. Usluga je namijenjena fizičkim osobama i poslovnim subjektima koji se prijavljuju iz Hrvatske i EU/EAA zemalja.

“Kontinuirano unapređujemo i poboljšavamo sustav e-Građani kako bi građanima omogućili digitalnu komunikaciju s državnim tijelima i lokalnom upravom. Planiramo unaprijediti portal u segmentu pružanja pravovremenih, točnih i svrsishodnih informacija koje će građanima pružiti bolje korisničko iskustvo na portalu e-Građani.”, naglasio je ministar pravosuđa, uprave i digitalne transformacije Damir Habijan dodajući kako je ovo 105 usluga na portalu e-Građani od početnih 14.

Uslugu e-Građani koristi gotovo 50 posto hrvatskih građana

Gotovo pedeset posto hrvatskih građana koristi portal e-Građani i ta brojka stalno raste. U zadnjih deset godina portal e-Građani korišten je 193 milijuna puta, što znači da su građani toliko puta manje otišli na šalter nekog državnog tijela ili institucije i zatražili neku uslugu.

Cilj je da tijekom 2024. godine portal e-Građani postane bolji alat za rješavanje životnih situacija i aktivna podrška u životu građana, a temeljit će se na bitnim i najučestalijim životnim situacijama u kojima građani koriste usluge državnih tijela. To će se postići informacijama fokusiranim na perspektivu građana, relevantnim informacijama na jednom mjestu i prikazom životnih situacija strukturiranih prema zasebnim koracima, izvijestili su iz Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije.