Raido Soom na Weekendu: Integrirana redakcija, rast lokalnih medija i dnevne novine za mlade

Raido Soom, član Uprave Postimees Grupe, najveće medijske kuće u baltičkim zemljama, na Weekendu će govoriti o medijskom stanju u Estoniji i izazovima s kojima se susreću

u 5:40 Zadnja izmjena: 30.08.2019 u 17:00
15
Raido Soom
Raido Soom_Postimees Grupa

Diplomirani odvjetnik i zaljubljenik u medije, Estonac Raido Soom, na ovogodišnjem će Weekend Media Festivalu održati predavanje Media done the #EstonianWay na temu medija u Estoniji.

Iako je završio pravni fakultet nikad nije radio kao odvjetnik, jer je prije sedam godina svoj put pronašao u medijima. Od 2017. radi u Postimees Grupi u čijem se portfelju nalaze radijske i tv postaje, tiskani i online mediji

Soom je član Uprave i direktor prodaje u Postimees Grupi, najvećoj medijskoj kući na Baltiku koja je osnovana davne 1857. godine. Njegovo predavanje pružit će uvid u izazove s kojima se mediji u Estoniji susreću te će pokazati kako je razvijen sustav integrirane redakcije najvećih nacionalnih i lokalnih dnevnih novina i news portala u zemlji u kojoj lokalni mediji rastu, a pokreću se i dnevne novine za mlade.

>>Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekendu 2019

Mediji kao psi čuvari demokracije

Raido Soom će govoriti o viziji budućih čitatelja tiskanih medija, oglašavanju u medijima i njegovoj ulozi te projektima s kojima se Postimees Grupa izdvaja od konkurencije. „Medije vidim kao pse čuvare demokracije, a moj je posao da tog psa nahranim kako bi još godinama mogao obavljati svoj posao“, istaknuo je Soom.

Postimees novine najčitanije su u državi s gotovo 180 tisuća čitatelja dnevno, a u njihovom vlasništvu nalazi se i šest regionalnih tiskovina. Kod TV programa ističe se TLC, dok se Kanal 2 još 2006. pozicionirao kao najpopularniji TV kanal u državi i tu poziciju je držao narednih 10 godina. Postimeesovih šest radijskih postaja ima više od 620 tisuća slušatelja tjedno te se time svrstavaju u najslušanije radio postaje u Estoniji. Online kanali pokrivaju sve od kino programa do portala posvećenih regionalnim i nacionalnim vijestima.

Prijave za BalCannes i SoMo Borac

Predavanje „Media done the #EstonianWay“ mali je dio bogatog programa 12. Weekend Media Festivala u kojemu sudjeluje više od 150 predavača i panelista. U Rovinju se od 19. do 22. rujna očekuje i dolazak više od 5.000 sudionika festivala iz svih zemalja regije.

I ne propustite svoje radove  prijaviti na dva natjecanja – osmi po redu BalCannes za koji su prijave otvorene do 6. rujna 2019., te za regionalna digitalnu nagradu – SoMo Borac čije su prijave otvorene do 3. rujna u ponoć!