Još jedna velika trgovina namještajem stigla u Hrvatsku

Uvjeren sam da će lokalni tim u Hrvatskoj dovesti Bonami tijekom sljedeće tri godine među tri vodeće domaće online trgovine s ponudom namještaja i proizvoda za dom, rekao je Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija

9765
Bonami
Pavel Voparil je kompaniju osnovao 2013. u Češkoj, a već sljedeće godine proširila se u Poljsku te zatim u Slovačku, Rumunjsku i Mađarsku

Bonami, jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom, stigao je u Hrvatsku preko internetske trgovine s više od 45 tisuća proizvoda, a najavljeno je i otvaranje fizičke trgovine u Zagrebu.

Ponuda je za sada usmjerena na raznovrsne dodatke i ukrase za dom te manji namještaj, kao što su fotelje, stolići i tepisi, a proširivat će se većim komadima namještaja kao što su dvosjedi, trosjedi, komode i ormari. Uz to, Bonami kupcima nudi dostavu u roku od dva do četiri radna dana ili najviše pet dana za neke dijelove Hrvatske za više od 20 tisuća proizvoda koje ima spremne na skladištu. Kupci će moći odabrati i proizvode koji se proizvode nakon narudžbe. Također, povrat je moguć 365 dana nakon kupnje, u originalnom pakiranju proizvoda i bez navođenja razloga za povrat.

“Kupci u Hrvatskoj vole online kupnju i tržište stalno raste, bez naznaka usporavanja. No, potencijal je i dalje velik, osobito za pouzdanu e-trgovinu kao što je Bonami. Uvjeren sam da će lokalni tim u Hrvatskoj dovesti Bonami tijekom sljedeće tri godine među tri vodeće domaće online trgovine s ponudom namještaja i proizvoda za dom, jednako kao što smo to već napravili na tržištima u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj”, rekao je Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija.

Hrvati vole online trgovinu

Voparil je kompaniju osnovao 2013. godine u Češkoj, a već sljedeće godine proširila se u Poljsku te zatim u Slovačku, Rumunjsku i Mađarsku. Najnoviji val ekspanzije doveo je Bonami u Hrvatsku, Sloveniju, Litvu i Latviju. Voparil ističe da 2020. nije bila jednostavna, ali su ostvarili poslovni uspjeh jer su kupci prepoznali prednosti koje im nudi online kupnja u odnosu na konkurenciju koja je ponajprije usmjerena na svoje fizičke trgovine.

Za dolazak u Hrvatsku odlučili su se na osnovi ekonomskih i demografskih pokazatelja te stanja u industriji i kod konkurencije. Presudilo je povjerenje u rast hrvatskog tržišta i gospodarstva, ističe Voparil, kao i spremnost Bonamija na daljnju internacionalizaciju poslovanja, s fokusom na jedinstvenost svakog tržišta i učinkovitost poslovnih procesa.

Također, Bonami je prošle godine udvostručio kapacitete središnjeg skladišta u Poljskoj. Tako sada na više od 40.000 četvornih metara može spremiti proizvode za isporuku kupcima na svih devet postojećih tržišta, kao i na potencijalnim novim tržištima.