Ekonomski fakultet u Osijeku i Saponia dogovorili suradnju

Predsjednica Uprave Saponije Dajana Mrčela istaknula je da se "kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom"

35
Saponia

Ekonomski fakultet u Osijeku i tvrtka Saponia d.d. dogovorili su znanstveno-stručnu suradnju. Ugovor su potpisali dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr. sc. Boris Crnković i predsjednica Uprave Saponije, dr. sc. Dajana Mrčela. Predmet sporazuma je uspostavljanje te razvijanje stručne i poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem ovog sporazuma je i formalno potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja između osječkog Ekonomskog fakulteta i Saponije. u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

“Ekonomski fakultet i Saponia će osigurati temelje za uspješnu realizaciju dogovorenih projekata i programa, koji uvelike doprinose razvoju zajednice te mladim akademskim građanima pružaju kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju“, naglasio je dekan Crnković.

Predsjednica Uprave Saponije Dajana Mrčela istaknula je da se “kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom”.

Prof. dr. sc. Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing, istaknula je pak da je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Štoviše, ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici – profesorica Marija Ham i docentica Ana Pap, koje izvode nastavu u sklopu koje se ova suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti dolaze u doticaj zahvaljujući ovakvom načinu izvođenja nastave.

Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke. Uz to, prijedlozi i analize koje će proizaći iz studija slučaja, koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju. S druge strane, Ekonomski fakultetu u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti s daljnjim obogaćivanjem nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima iz prakse.