Brad Parscale: U kampanji Donalda Trumpa kreirano 5.9 milijuna različitih oglasa

Voditelj kampanje američkog predsjednika govorio o mogućnostima vještog upravljanja podacima za koje smatra da su dovele do pobjede na izborima

86
Brad Parscale
12.04.2018., - Rovinj - Dani komunikacija 2018., nacionalni festival marketinskih komunikacija.Brad Parscale panel The Future Of Data-Driven Advertising. Photo: Matija Habljak/PIXSELL

Na Danima komunikacija u Rovinju, stručnjacima iz komunikacijske industrije, govorio je ni manje ni više nego Brad Parscale, voditelj kampanje američkog predsjednika Donalda J. Trumpa. Kontroverzna kampanja koja se vodila 2016. godine još uvijek je predmet žustrih rasprava, a potaknula je brojne dileme o korištenju osobnih podataka koji su oglašivačima dostupne putem društvenih mreža, osobito Facebooka. Za vrijeme predsjedničkih izbora 2016. godine Parscale je bio direktor za digitalne medije, a na temelju ostvarenih rezultata na izborima, nedavno je unaprjeđen u voditelja cjelokupne kampanje.

Parscale je u Rovinju održao predavanje pod nazivom “The Future Of Data-Driven Advertising” u kojem je govorio o mogućnostima koje se pružaju s vještim upravljanjem podacima, a za koje smatra da su dovele do pobjede na američkim predsjedničkom izborima.

Vješta segmentacija oglasa dovela do rezultata

Parscale je otkrio kako su vještim segmentiranjem oglasa uspjeli utjecati na odluku neodlučnih birača i privući njihove glasove koji su bili ključni za pobjedu na izborima. Istaknuo je kako su real time data i social response putem digitalnih kanala omogućili formiranje političkih poruka na način kako nikada prije to nije učinjeno ni u jednoj kampanji.

Parscale je istaknuo kako je pogrešno da odvojeni timovi rade na kreiranju sadržaja i prikupljanju podataka te definiranju ciljnih skupina. Nužna je suradnja i donošenje odluka na temelju dobivenih podataka. Parscale je ispričao kako su podatke dobivene digitalnim putem davali kreativcima da stvore sadržaj te ga plasirali korisnicima i bilježili reakcije. Istaknuo je kako su u kampanji kreirali 5.9 milijuna različitih verzija oglasa. Sav sadržaj unosili su u bazu te uz pomoć machine learninga dolazili do novih saznanja koja su koristila kreativnom timu, konstantno su učili što su više mogli.

Komunikacija bazirana na digitalnim kanalima

Naveo je kako je predsjednička kampanja koju je vodio posebna po tome što je komunikacija bila bazirana na digitalnim kanalima, tj. prikupljenim podacima putem digitalnih kanala te da je na temelju toga upravljano komunikacijom u svim ostalim segmentima.

Parscalea je nakon službenog dijela predavanja intervjuirao predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa, a tom je prilikom ovaj digitalni stručnjak odgovorio i na pitanja publike.

„S gotovo 20 godina iskustva u strategijama digitalnih medija, Brad Parscale danas je predsjednik tvrtke Parscale Strategy koja se bavi političkim consultingom i digitalnim medijima za Fortune 500 najvećih američkih korporacija,“ istaknula je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon te dodala kako je veliki uspjeh omogućiti kolegama diskusiju sa svjetskim liderima koji diktiraju trendove naše industrije.”