Allianz Hrvatska povećao tržišni udio na 11,67 posto

Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto premija je rasla 14,5 %, a bruto dobit 27,4 %, ponajviše zahvaljujući rastu u imovinskim i zdravstvenim osiguranjima te snažnom rastu podružnice Allianz Slovenija

35
Allianz Hrvatska

Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2022. godini ostvarilo bruto premijski prihod u iznosu od 196,3 milijuna eura (1,47 milijardi kuna), odnosno 20,3 % više u odnosu na prethodnu godinu. Bruto dobit dosegla je rekordnih 20,7 milijuna eura (156 mil. kuna), što je za 4,1 milijuna eura (31 mil. kuna) više u odnosu na godinu prije, ponajprije zahvaljujući profitabilnosti neživotnih osiguranja.

Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u bruto premijskom prihodu i bruto dobiti u 2022. godini, Allianz Hrvatska je povećao svoj tržišni udio na 11,67 % te potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend.

Rast u svim segmentima poslovanja

U neživotnim osiguranjima bruto premija je rasla 14,5 %, a bruto dobit 27,4 %, ponajviše zahvaljujući rastu u imovinskim i zdravstvenim osiguranjima te snažnom rastu podružnice Allianz Slovenija u kojoj je zabilježen rekordan rast bruto premije od 47,7 %. U životnim osiguranjima bruto premija rasla je 30,8 %, podjednako u svim segmentima ponude.

Omjer solventnosti Allianza na kraju 2022. godine iznosio je visokih 189 % odnosno 215 % uz EUR pretpostavke, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 89,2 % Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.

Unatoč izazovnim vremenima, ponajprije uzrokovanih ratom u Ukrajini, rastom inflacije i kamatnih stopa, iz Allianza ističu kako su rekordni poslovni rezultati ostvareni zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost, detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih njihovih zaposlenika i povjerenju klijenata koje im je od iznimne važnosti.

Zadovoljstvo klijenata i zaposlenika

Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate i u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika. Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2022. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu. U 2022. godini su zabilježili najbržu isplatu štete, i to samo dva sata od prijave štete.

Osim važnosti zadovoljstva klijenata, iz Allianza ističu i važnost zadovoljstva njihovih zaposlenika, a kontinuirano ulaganje u njihov rast i razvoj  jedna je od strateških odrednica kompanije.