Spojite više polica osiguranja unutar kućanstva i uštedite i do 700 eura godišnje

Croatia osiguranje predstavila je novi paket osiguranja za kućanstva Spektar koji omogućava korisnicima da spajanjem više polica osiguranja unutar kućanstva ostvare uštede i dodatne pogodnosti

202
Croatia osiguranje Spektar
Croatia osiguranje predstavlja Spektar: Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Vera Pećar, direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji,, Dajana Barbić, Ekonomski fakultet, Vedran Ćoruluka, pomoćni trener hrvatske nogometne reprezentacije

Osiguravateljna tvrtka Croatia osiguranje, koja posluje u sklopu Adris grupe, predstavila je u srijedu u novouređenom hotelu Zonar u Zagrebu uslugu Spektar. Riječ je o ponudi paketa osiguranja za kućanstva namijenjenoj svim postojećim i potencijalnim klijentima koji spajanjem više polica osiguranja unutar kućanstva ostvaruju uštede i dodatne pogodnosti.

„Kućanstva u Hrvatskoj imaju prosječno sedam do osam polica koje raspoređuju u dva do tri osiguravajuća društva što otežava razumijevanje što i kad se treba platiti. Prepoznali smo potrebu stavljanja obitelji tj. kućanstva u fokus te da na jednom mjestu objedinimo sve te police, a da klijenti dobiju time i neke benefite. Uz to, pratili smo i trendove u drugim industrijama koji idu upravo prema spajanju usluga u pakete. Tako smo stvorili Spektar, prvi takav koncept na tržištu osiguranja u Hrvatskoj”, istaknuo je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Kako ovakvi paketi usluga do sada nisu bili dio standardne ponude u osiguranju, Tomašković je podsjetio da su iskoristili iskustvo koje su imali pokretanjem platforme LAQO, koja je ove godine u prvom kvartalu rasla 60 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Spektar – spajanjem više polica osiguranja u kućanstvu do uštede

Direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji Vera Pećar pojasnila je kako su zahvaljujući istraživanju došli do podatka da je 80 % tržišta spremno za ponudu paketa u osiguranjima, a 65 % klijenata je potvrdilo da će promijeniti osiguranje ako im netko ponudi paket. „Tako smo spojili sva osiguranja u i vrlo brzo je nastao Spektar”, prisjetila se Pećar.

Klijenti Croatia osiguranja za aktiviranje usluge Spektar trebaju imati policu osiguranja vozila (obvezno i/ili kasko), imovine ili zdravstvenog osiguranja (dopunsko i/ili dodatno), a u obzir se uzimaju sva osiguranja koja traju minimalno godinu dana i dulje, osim životnog. Uslugu je moguće ugovoriti u poslovnici ili putem zastupnika, a uskoro će se moći aktivirati i putem aplikacije Moja Croatia.

Četiri paketa – od 350 do 1000 eura godišnje

Spektar obuhvaća četiri vrste paketa – Start, Optimum, Smart i Premium. Za Start je potrebno imati dvije vrste polica i minimalnu potrošnju od 350 eura godišnje, a za svaki sljedeći potrebne su 3, 4 ili 5 vrsta proizvoda, uz minimalnu potrošnju od 550, 800 ili 1000 eura. Uštede time mogu iznositi i do 700 eura godišnje, a pogodnosti mogu koristiti svi članovi kućanstva.

Spektar za sada ima tri pogodnosti:

  • Kasica – iznos u eurima koji klijenti dobivaju na mjesečnoj bazi i mogu ga koristiti za plaćanje premije osiguranja,
  • Osiguravateljni benefiti – besplatne police ili popusti te
  • Popusti na proizvode ili usluge tvrtki partnera (za sada je to Crodux).

Izvanredna profesorica Ekonomskog fakulteta dr. sc. Dajana Barbić podsjetila je kako Hrvatska zaostaje za drugim zemljama po tome koliko prepoznaje važnost osiguranja te da ljudi to osvijeste tek kad su već pogođeni nekom nepogodom. „U današnje vrijeme visoke nestabilnosti okruženja, odgovorno je osigurati se. Uz to, pohvalno je da po prvi put imamo proizvod koji cilja kućanstvo, a ne pojedinca. Takvi proizvodi već postoje u drugim sektorima pa je lijepo vidjeti da je i financijska industrija prepoznala važnost obitelji”, istaknula je Barbić.

Predstavljanju nove usluge pridružio se i Vedran Ćorluka, dugogodišnji klijent Croatia osiguranja, a trenutačno pomoćni trener hrvatske nogometne reprezentacije. „Život jednog sportaša je dosta nepredvidiv i ubrzan te priznajem da se baš ne stigne misliti na osiguranje. Zbog toga mi je drago da sada imamo mogućnost imati sve police na jednom mjestu s benefitima koje mogu koristiti i ostali članovi kućanstva”, naglasio je Ćorluka i veselo dodao kako obično o osiguranju cijela obitelj pita njega, a sad napokon može tu odgovornost podijeliti.