Allianz Hrvatska u 2021. zaračunao bruto premiju od 1,23 milijarde kuna

Tržišni udio Allianza i u 2021. ostao je stabilan i iznosio je 10,5 posto, pri čemu je tržišni udio životnih osiguranja narastao za 0,7 posto, na 15,1 posto, dok je tržišni udio u neživotnim osiguranjima pao za 0,8 posto, na udio od 9,0 posto

42
Allianz Hrvatska
[Izvor: Allianz Hrvatska]

Allianz Hrvatska je u 2021. ostvario bruto premijski prihod od 1,23 milijarde kuna, što je za 84 milijuna kuna, odnosno 7,3 posto više u odnosu na prethodnu godinu u kojoj je ostvaren prihod od 1,15 milijardi kuna. Bruto dobit u 2021. dosegla je 125 milijuna kuna, što je za 58 milijuna kuna više u odnosu na prethodnu godinu, opterećenu potresima i zakonskim promjenama.

U neživotnim osiguranjima, u kojima je u prošloj godini prihod porastao u gotovo svim segmentima, ostvaren je bruto premijski prihod u iznosu od 792,8 milijuna kuna, odnosno, rast od 3,5 posto. Najznačajniji rast ostvaren je u zdravstvenim osiguranjima, gdje je realizirano 70,7 milijuna kuna premije, odnosno 38,7 posto više u odnosu na prethodnu godinu. U privatnoj imovini je ostvareno 242,5 milijuna kuna premije, što je 1,2 posto više u odnosu na 2020. godinu.

U životnim osiguranjima je ostvarena bruto premija u iznosu od 437,4 milijuna kuna, te je također ostvaren porast u svim segmentima ponude. Ukupno povećanje premije iznosi 57,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 15,1 posto.

Allianz Hrvatska je zahvaljujući rastu premije neživotnih osiguranja, kontinuiranom radu na unapređenju tehničke i troškovne izvrsnosti, ostvarilo odličan kombinirani razmjer od 89,8 posto, uključujući i poslovanje na području Slovenije, dok je omjer solventnosti i dalje na visokih 201 posto.

Tržišni udio Allianza i u 2021. ostao je stabilan i iznosio je 10,5 posto, pri čemu je tržišni udio životnih osiguranja narastao za 0,7 posto, na 15,1 posto, dok je tržišni udio u neživotnim osiguranjima pao za 0,8 posto, na udio od 9,0 posto.

“Unatoč još jednoj izazovnoj godini koja je iza nas, zahvaljujući zajedničkoj misiji u kojoj su očekivanja i zadovoljstvo klijenta u fokusu našeg poslovanja, iznimno smo zadovoljni ostvarenim poslovnim rezultatima. I dalje ćemo razvijati inovativne i jedinstvene proizvode, poput novih rješenja u ponudi životnih osiguranja, uz digitalizaciju svih naših poslovnih procesa što je i ujedno jedna od naših ključnih strateških odrednica”, poručio je Daniel Matić, predsjednik uprave Allianza Hrvatska.

“Izazovi nas ne zaobilaze ni u ovoj godini. Pandemija koja je još uvijek u tijeku utjecala je na tržište kapitala te vidimo poremećaje u lancu opskrbe, a rat u Ukrajini je novi izazov s kojim se svijet suočava. Dodatna inflacija i rast kamatnih stopa utječu na imovinu Društva, te ulažemo sve napore kako bi pravovremeno reagirali na promjene kretanja na tržištu i time zaštitili naše osiguranike i njihovu imovinu. Zahvaljujući dobroj i diversificiranoj strukturi portfelja i tehničkoj izvrsnosti, društvo je dobro kapitalizirano te uspješno odgovara na sve izazove”, istaknula je Marijana Jakovac, članica Uprave za financije.

Industrija osiguranja će se u 2022. suočiti s još dva značajna izazova. Uvođenje eura kao službene valute zahtijevat će izdvajanje značajnih resursa za prilagodbu svih dijelova poslovanja, a posebice informacijskih sustava. Istovremeno za osiguravajuća društva je od 1. siječnja 2023. obvezna primjena novog Međunarodnog standarda financijskog izvještavanja 17 i 9 (MSFI 17 i 9) za što se Allianz već dvije godine intenzivno priprema s obzirom na kompleksnost i promjene koje donosi novi MSFI.

Allianz Grupa donirala je 10 milijuna eura humanitarne pomoći ljudima u Ukrajini koji trenutno prolaze kroz teške životne trenutke.