Croatia osiguranje u 2020. godini osnažilo je svoju vodeću tržišnu poziciju, priopćeno jeiz Adrid Grupe. Nakon višegodišnjeg pada preokrenut je trend i postignut rast tržišnog udjela. Croatia osiguranje lider na hrvatskom tržištu s udjelom od 26,7 posto, što je za 0,5 postotni bodova više u odnosu na prethodnu godinu, navodi se u priopćenju.
Ukupna bruto zaračunata premija iznosila je 2,67 milijarde kuna. Bruto zaračunata premija na razini CO grupe pak iznosi 3,24 milijarde kuna i za dva posto je manja od prošlogodišnje. Kombinirani omjer iz redovitog poslovanja Grupe, kao jedan od ključnih pokazatelja efikasnosti poslovanja, iznosi 94,8 i za 0,8 postotnih bodova bolji je od prošlogodišnjeg, što upućuje na daljnje poboljšanje troškovne učinkovitosti poslovanja, navodi se u priopćenju.
Poslovanje Croatia osiguranja u 2020. godini bilo je opterećeno većim brojem jednokratnih stavki, od kojih su najveći troškovi potresa u ožujku i prosincu te odluka Vrhovnog suda RH o povećanju orijentacijskih kriterija i iznosa za nematerijalne štete. U uvjetima koronakrize smanjeni su i priljevi od dividende i naplate potraživanja. Neto učinak spomenutih događaja i aktivnosti negativno je utjecao na rezultat prije poreza za više od 100 milijuna kuna. Navedeni negativan utjecaj u znatnoj je mjeri nadoknađen operativnom izvrsnošću i pozitivnim učincima transformacijskih programa društva te je u 2020. godini CO grupa ostvarila neto dobit u iznosu od 328 milijuna kuna.
Kao tržišni i digitalni lider, Croatia osiguranje trenutno ulaže više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda. Pokrenut je niz uspješnih projekata, od procesa prijave šteta na daljinu, nove aplikacije Moja Croatia i novih web stranica Društva, do lansiranja potpuno novog proizvoda, Laqo osiguranja – prvog hrvatskog 100 posto digitalnog osiguranja. Razvijen je i pokrenut specijalistički poslijediplomski studij Proizvodi, digitalne inovacije i tehnologije u osiguranju (Insurtech) s Fakultetom elektrotehnike i računarstva u Zagrebu. Nastavljen je trend osnaživanja interne i širenja vanjske prodajne mreže te je otvoren novi pozivni centar u Vukovaru.