HPB poziva na rješavanje potrošačkih sporova bez suda

Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku

105
HPB

Hrvatska poštanska banka prva je banka u Hrvatskoj koja uvodi mogućnost da klijenti koji u neposrednom kontaktu s Bankom nisu riješili svoj prigovor odaberu jedno od tri tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova – Hrvatsku udrugu za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, 15. ožujka, HPB je omogućila učinkovito i jeftinije rješavanje potrošačkih sporova i na taj način unaprijedila sustav zaštite potrošača.

Mirenje je brže i jeftinije od sudskog postupka

Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku.

>>S mobitelom na bankomat po gotovinu

>>HPB u 2018: Nove usluge, digitalni kanali i rast

Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70 posto, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Po relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama, a iz banke poručuju da još kvalitetnijom uslugom i djelotvornijim sustavom upravljanja prigovorima žele opravdati povjerenje 600 tisuća klijenata.