Zagrebačka banka najbolja banka u Hrvatskoj prema izboru Euromoneya

UniCredit Grupa, čija je Zaba članica, osvojila je ukupno devet nagrada koje dodjeljuje vodeći međunarodni poslovni časopis Euromoney, među njima i nagradu za najbolju banku u Srednjoj i Istočnoj Europi

24

Zagrebačka banka proglašena je najboljom bankom u Hrvatskoj na dodjeli priznanja Euromoney Awards for Excellence. UniCredit Grupa, čija je Zaba članica, osvojila je ukupno devet nagrada koje dodjeljuje vodeći međunarodni poslovni časopis Euromoney, među njima i nagradu za najbolju banku u Srednjoj i Istočnoj Europi, nastavljajući nizati uspjehe nakon što je u 2022. godini osvojila pet nagrada.

”Ponosan sam što je Euromoney prepoznao Zagrebačku banku kao najbolju banku u Hrvatskoj. Ovo prestižno priznanje rezultat je dugogodišnjeg rada svih naših zaposlenika, ali i motivacija da kontinuirano radimo na pružanju najbolje usluge za naše klijente. Uz uspješno poslovanje, naš fokus je, osim da budemo najbolja banka za sve naše dionike, i da osnažujemo zajednicu u kojoj živimo”, izjavio je predsjednik Uprave Zagrebačke banke Ivan Vlaho.

Uz Hrvatsku, UniCredit je osvojio nagradu za najbolju banku u Austriji, Italiji, Bosni i Hercegovini i Bugarskoj, zatim nagradu za najbolju banku pružatelja usluga transakcijskog poslovanja u četiri od pet proteklih godina, te nagradu za najbolju banku pružatelja usluga upravljanja bogatstvom.

“Tijekom protekle godine, potencijal UniCredita za organskim rastom u Srednjoj i Istočnoj Europi postao je izraženiji, a banka je u pojedinim zemljama zabilježila snažan rast broja klijenata. Navedeni rezultati velikim dijelom postignuti su zahvaljujući razvoju digitalnog bankarstva u UniCreditu“, komentirali su u Euromoneyju dodjelu priznanja UniCredit Grupi za najbolju banku u području SIE.

Dodjela priznanja “Nagrade za izvrsnost Euromoney” (Euromoney Awards for Excellence) utemeljena je 1992., a kriteriji za ocjenjivanje uključuju profitabilnost, rast, postignute bolje rezultate u odnosu na konkurenciju u relativnim razmjerima te sposobnost prilagodbe promjenama na tržištu i potrebama klijenata.